جام جم ورزشی: اخبار مختلف حاکی از حضور وحید طالب لو در استقلال است.
کد خبر: ۷۴۲۸۶۳
دروازه بان سابق استقلال،استقلالی می شود؟

اگر در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر وحید طالب‌لو را در استقلال دیدید اصلاً تعجب نکنید. به نظر می‌رسد این اتفاق در حال شکل گرفتن است و او پس از چند سال دوری دوباره پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد!

پیش از این که لیگ چهاردهم استارت بخورد همه چیز برای استقلالی شدن طالب‌لو آماده بود اما در لحظه آخر دروازه‌بانی برزیلی به نام داسیلوا به او ترجیح داده شد تا این دروازه‌بان در راه‌آهن ماندنی شود.

قرار بود این گلر خارجی شماره یک استقلال باشد اما عملکرد ضعیف او در جام شهدا باعث شد محسن فروزان وظیفه حراست از دروازه آبی‌پوشان را بر عهده بگیرد و داسیلوا در نیم‌فصل اول فقط و فقط یک تماشاگر باشد و به نیمکت این تیم قفل و زنجیر شود.

طالب‌لو در بازی‌هایی که برای راه‌آهن به میدان رفته عملکرد بسیار خوبی داشته است و تا این جای فصل سه پنالتی را مهار کرده است، از سوی دیگر نه داسیلوا از شرایطش در استقلال راضی است و نه مسئولان این تیم می‌خواهند او را نگه دارند.

آن طور که از شواهد امر پیداست اقدامات لازم درباره فسخ قرارداد داسیلوا انجام شده است و این موضوع به زودی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

محسن فروزان قرار بود جای مهدی رحمتی را در استقلال پر کند! آمار گل‌های خورده او در نیم‌فصل اول لیگ برتر نشان از عملکرد نه چندان خوبش دارد.

به نظر می‌رسد با بازگشت طالب‌لو به استقلال او با یک رقیب جدی روبه‌رو شود و از این پس رقابتی شدید برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال داشته باشد.

البته تمامی این اتفاقات در صورتی محقق خواهد شد که باشگاه راه‌آهن با جدایی طالب‌لو موافقت کند. نیمکت‌نشینی طالب‌لو در چند بازی اخیر راه‌آهن و حضور امیر عابدزاده و دروازه‌بان خارجی کار را برای صدور رضایتنامه او سهل‌تر می‌کند.

(دنیای معدن)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها