گفتگو با تهیه کننده «رادیو هفت»؛ یک آدم خیلی ‌خیلی معمولی به تعبیر خودش

منصور ضابطیان: با تلویزیون حال بهتری دارم

مجری برنامه تلویزیونی «رادیو هفت» گفت: به دلیل تقارن شب یلدا با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در این شب، ویژه‌برنامه شب یلدا نخواهیم داشت.
کد خبر: ۷۴۲۴۰۶
رادیو هفت، شب یلدا ندارد

منصور ضابطیان تهیه‌کننده، کارگردان و مجری برنامه رادیو هفت در این باره گفت: به دلیل تقارن شب یلدا با ایام‌سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) و امام رضا(ع) ویژه‌برنامه نخواهیم داشت و به جای آن در اولین پنجشنبه بعد از این ایام (چهارم دی) برنامه‌ای شاد و ویژه را به مناسبت آغاز ربیع‌الاول و زمستان برای پخش تدارک دیده‌ایم.

وی درباره تغییر در فرم برنامه و ادامه پخش برنامه رادیو هفت در زمان مدیریت جدید سازمان گفت: پنج سال است که این برنامه از شبکه آموزش پخش می‌شود. در دوره جدید هم طبق همان قوانین حاکم بر تلویزیون پیش خواهد رفت و فکر هم نمی‌کنم که در دوران مدیریت دکتر سرافراز تغییری در فضای برنامه‌ ایجاد شود.

ضابطیان افزود: مشکلات مالی فقط مختص رادیو هفت نیست و شامل تمامی برنامه‌های تلویزیون می‌شود و خوشبختانه با توجه به همه این مشکلات لطف خداوند همیشه شامل حال ما بوده و تاکنون با مشکل جدی مواجه نشده‌ایم که بخواهیم برنامه را تعطیل کنیم.

ضابطیان اظهار کرد: خوشبختانه میزان مخاطب ما روز به روز بیشتر می‌شود. همین موضوع نشان می‌دهد که این برنامه به تکرار نیفتاده است. ما مرتب در حال تغییر آیتم‌ها و بخش‌های مختلف برنامه هستیم تا جلوی تکراری شدن برنامه را بگیریم.

وی درباره تغییراتی که قرار است در فصل زمستان در این برنامه ایجاد شود، گفت: مثل همیشه که با تغییر فصل تغییراتی در برنامه ایجاد می‌کنیم با آغاز فصل زمستان هم آیتم‌های جدیدی مانند داستان‌خوانی، موسیقی‌های مناسب این فصل و... برای برنامه طراحی خواهیم کرد.

ضابطیان در پاسخ به این پرسش که آیا تاریخ انقضا برای رادیوهفت در نظر گرفته است، گفت: هر برنامه‌سازی باید این هوشمندی را داشته باشد که برنامه‌اش را در بهترین زمان ممکن تمام کند و ما طبق نظر مخاطبان رادیو هفت هنوز به‌اوج نرسیده‌ایم. مطمئن باشید خیلی قبل‌تر از زمانی که مردم بخواهند از دیدن برنامه ما خسته شوند، خودمان خداحافظی خواهیم کرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها