اعلام جرئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

فقط ۳ ماه فرصت دارید: دریافت یا انصراف از بیمه؟

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با اعلام جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان، چگونگی بهره‌مندی این افراد از مزایای قرارداد جدید را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۴۲۳۱۵
فقط ۳ ماه فرصت دارید: دریافت یا انصراف از بیمه؟

جام جم سرا به نقل از ایسنا: علی اصغر بیات درباره قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به قیمت ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان قرارداد بسته‌ایم. مبلغ تعهدات سال گذشته ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان بود که در قرارداد جدید سقف این تعهدات برای اعمال جراحی از هشت به ۱۰ میلیون تومان رسید و تعهد ارائه خدمت به بیماران خاص تا سقف ۱۰ میلیون تومان ارتقا یافت.
وی در باره چگونگی دریافت یا انصراف از خدمات بیمه تکمیلی از سوی بازنشستگان گفت: افرادی که در لیست آبان ماه قرار داشتند به صورت خودکار تحت پوشش قرار گرفتند و نیازی به مراجعه ندارند. اما افرادی که در سنوات گذشته به هر علتی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار نگرفته‌اند و بازنشسته جدید هستند از تاریخ اول آذر به مدت سه ماه فرصت دارند تا در صورت تمایل وارد این قرارداد شوند. این افراد می‌توانند به کانون‌های بازنشستگی شهرستان‌های محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کرده، فرم رضایت پر کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی افزود: افرادی که تمایل ندارند تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند، سه ماه فرصت دارند تا به کانون‌های بازنشستگی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کرده، فرمی را پر کنند و بدین گونه از ادامه قرارداد خود انصراف دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها