اینترنت دنیایی از اطلاعات را پیش روی کاربران خود قرار داده است و تا حدود زیادی نیاز به روزنامه را برطرف کرده است. یکی از تجربه هایی که همه ما در هنگام استفاده از اینترنت با آن روبرو بوده ایم مزاحمت تبلیغات اینترنتی است که تمرکز ما را از بین می برد.
کد خبر: ۷۴۱۰۵۹
اینترنت را بدون مزاحمت تبلیغات تجربه کنید

جام جم کلیک: اینترنت دنیایی از اطلاعات را پیش روی کاربران خود قرار داده است و تا حدود زیادی نیاز به روزنامه را برطرف کرده است. یکی از تجربه هایی که همه ما در هنگام استفاده از اینترنت با آن روبرو بوده ایم مزاحمت تبلیغات اینترنتی است که تمرکز ما را از بین می برد.

گوگل ایده جدیدی را مطرح کرده است که با پرداخت ماهیانه مبلغ 1 تا 3 دلار می توانید از یکسری سایت های خاص که روز به روز قرار است بر تعداد آنها افزوده شود، بازدید نمایید، بدون اینکه تبلیغات مزاحمتی برای شما ایجاد کند.

برای اینکار ابتدا باید با حساب کاربری گوگل خود وارد این سامانه شوید سپس به نسخه های بدون تبلیغات سایت هایی همچون Science Daily و Urban Dictionary دسترسی خواهید داشت.

به اعتقاد گوگل درآمد سایت های اینترنتی از همین تبلیغات اینترنتی است و با این روش به طور مستقیم بر اساس تعداد بازدید کننده های آن سایت برای آن درآمد زایی ایجاد می‌شود. البته این خدمات گوگل که Contributer by Google نام دارد رایگان نیست و مقداری از این درآمد به گوگل اختصاص خواهد یافت.

درحال حاضر برای استفاده از این خدمات، سایت‌های متقاضی باید ثبت نام کنند و به تدریج به لیست این سرویس گوگل اضافه خواهند شد.

https://www.google.com/contributor/welcome

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها