فناوری دیجیتال

ماهی‌تابه هوشمند

همیشه داشتن یک حیوان خانگی محدودیت هایی را برای شما ایجاد می‌کند که رسیدگی به آن کار مشکلی‌ است. بدون شک سرگرم کردن و توجه به حیوانات یکی‌ از دشوارترین کارها است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.
کد خبر: ۷۴۱۰۲۴
موش هوشمند: تکنولوژی برای سرگرم کردن حیوانات

جام جم کلیک: همیشه داشتن یک حیوان خانگی محدودیت هایی را برای شما ایجاد می‌کند که رسیدگی به آن کار مشکلی‌ است. بدون شک سرگرم کردن و توجه به حیوانات یکی‌ از دشوارترین کارها است که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

Mousr که نام یک موش هوشمند است اخیرا به عنوان جذاب‌ترین گجت برای حیوانات خانگی شناخته شده. این موش هوشمند به خودی خود مسئولیت ایجاد سرگرمی برای حیوان خانگی شما را بر عهده می‌گیرد و در صورت تمایل با استفاده از یک نرم‌افزار روی گوشی خود می‌توانید آنرا کنترل کنید.

به گفته طراحان Mousr این موش جذابترین و هوشمند‌ترین وسیله بازی طراحی شده‌ برای حیوانات است. Mousr از نظر ظاهری و رفتاری همانند یک موش واقعی‌ طراحی شده و دارای یک دوربین ۳۶۰ درجه به همراه یک حسگر بسیار قوی است تا همیشه یک پله جلوتر از شکارچی خود قرار گیرد و بسادگی شکار نشود. اگر می‌خواهید به این تعقیب و گریز جذاب بپیوندید با استفاده بلوتوث و برنامه مربوطه این امر امکان پذیر است.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها