شرکت مایکروسافت و دراپ باکس بتازگی اعلام کرده‌اند به دنبال یکپارچه‌سازی سرویس‌ابری دراپ‌باکس و بسته نرم‌افزاری آفیس هستند.
کد خبر: ۷۳۹۲۰۶
دراپ باکس و مایکروسافت آفیس یکپارچه می‌شود
شرکت مایکروسافت و دراپ باکس بتازگی اعلام کرده‌اند به دنبال یکپارچه‌سازی سرویس‌ابری دراپ‌باکس و بسته نرم‌افزاری آفیس هستند.
این در حالی است که مایکروسافت در هفته‌های اخیر سعی کرده با ارائه حجم نامحدود در وان‌درایو از این سرویس ابری یک رقیب جدی برای دراپ باکس بسازد. براساس این قرارداد جدید، کاربران دراپ‌باکس می‌توانند تمام اسناد آفیس خود را شامل پاورپوینت، ورد، اکسل و... باز کرده و آنها را ویرایش کنند. اکنون نزدیک به ۳۰ میلیارد سند مختلف آفیس در فضای ابری دراپ باکس ذخیره شده است.

پیش از این، استیو بالمر سال ۲۰۱۳ در یک اظهارنظر تخریبی، دراپ‌باکس را یک استارت‌آپ کوچک خوانده بود و اعتقاد داشت به هیچ وجه نمی‌تواند به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. این درحالی بود که این شرکت محبوب توانسته بود تا پایان ۲۰۱۳ نزدیک به صد میلیون کاربر را به خود جذب کند. به نظر می‌رسد مدیر جدید مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا استعداد بهتری برای شناخت رقبایش دارد. همچنین مایکروسافت با رایگان کردن اپلیکیشن‌های آفیس برای محصولات اپل و اندروید یک قدم دیگر در افزایش محبوبیت این بسته نرم‌افزاری برداشته است.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها