مرد تبهکار که با طعمه قرار دادن یک زن جوان از رانندگان زورگیـری و اخاذی می کرد ، سرانجام در دام پلیس گرفتار شد. چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس نیشابور و طرح شکایتی گفت: امروز زن جوانی را سوار خودروی خود کردم.
کد خبر: ۷۳۹۱۵۹

او از من خواست او را سریع به خانه اش برسانم که پس از رسیدن به محلی خلوت ، مرد موتورسواری سد راهم شد و به بهانه این‌که قصد ربودن همسرش را داشته ام، مرا کتک زد و 200 هزار تومان پولی که همراه داشتم، سرقت کرد. پس از این شکایت، ماموران تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کرده و متوجه شدند، مرد پنجاه و شش ساله ای به نام حسین با همدستی زن جوانی از مرد راننده اخاذی کرده اند.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت شکایت مشابه دیگری در پلیس آگاهی مطرح شد. با توجه به‌حساسیت موضوع، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و متهمان را دستگیر کردند. زن بیست و چهار‌ساله در بازجویی‌ها گفت: به عنوان مسافر سوار خودرو‌های مسافر‌بر می شدم و پس از اغفال رانندگان، آنها را به حاشیه شهر برده و همدستم در آنجا با تهدید اخاذی می‌کرد. متهمان در جریان تحقیقات به اخاذی 12 میلیونی از سه نفر اعتراف کردند که تحقیقات از آنها ادامه دارد. / جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها