یک محموله بزرگ قاچاق پرندگان شکاری شامل 140 قطعه انواع شاهین و 240 قطعه هوبره از یک فروند لنج در آبهای چابهار واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۳۸۷۰۰
کشف 380 قطعه شاهین و هوبره در چابهار

به گزارش روز شنبه اداره کل محیط زیست سیستان و بلوچستان، سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: این محموله، در یک برنامه هماهنگ بر اساس اطلاعات رسیده به نیروهای دریابانی و انتظامی منطقه چابهار و با همکاری یگان حفاظت محیط زیست استان دیروز(جمعه) در یک فروند لنج در آبهای این منطقه توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی و بازدید از این لنج شماری پرنده شکاری و غیر شکاری که همگی حفاظت شده و تحت حمایت سازمان محیط زیست هستند را کشف کردند و همچنین هفت متخلف را پس از تکمیل مستندات تحویل مراجع قضایی دادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: این پرنده ها پس از بررسی های اولیه تحویل محیط زیست استان شدند.

محمودی اظهار کرد: کارشناسان محیط زیست برای بررسی های تخصصی و امکان سنجی های مربوط این پرنده ها را به مراکز قرنطینه این اداره کل انتقال دادند.

وی ادامه داد: کشف این محموله از پرندگان شکاری و هوبره در آبهای دریای جنوب نشان از گشت های همیشگی یگان حفاظت در مناطق تحت مدیریت و حضور گسترده همیاران محیط زیست در تمام نقاط استان دارد.

وی تاکید کرد: متعاقبا سایر اطلاعات در این زمینه به اطلاع عموم خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها