مجیدی رئیس هیات داوران جشنواره فیلم فجر شد

مجید مجیدی، کارگردان شناخته‌شده و جهانی سینمای ایران که ساخت فیلم‌هایی چون «بچه‌های آسمان» و «رنگ خدا» را در کارنامه دارد، با دریافت حکمی از سوی علیرضا رضاداد، دبیر جشنواره فیلم فجر رئیس هیات داوران مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور شد.
کد خبر: ۷۳۸۶۴۱

به گزارش جام‌جم، در حالی که بسیاری از مخاطبان سینما منتظر حضور فیلم «محمد(ص)» آخرین ساخته مجید مجیدی در بخش رقابتی جشنواره فیلم فجر امسال بودند، این اتفاق نخواهد افتاد و این پروژه عظیم و بسیار پرخرج سینمای ایران که از چند سینماگر شاخص بین‌المللی در تولید بهره برده است، فقط در بخش غیررقابتی جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

مجید مجیدی از سینماگران مشهور سینمای ایران است که ابتدا به عنوان بازیگر وارد سینما شد و بعدها به کارگردانی رو آورد و خالق فیلم‌های ماندگاری چون «پدر»، «بید مجنون» و «آواز گنجشک‌ها» شد.

انتخاب او به عنوان رئیس هیات داوران جشنواره امسال فیلم فجر گرچه شایسته است و دور از ذهن به نظر نمی‌رسید، اما با توجه به‌این‌که او پس از هفت سال با فیلم دیگری به سینما برگشته و می‌توانست با حضور در بخش مسابقه از بخت‌های اصلی دریافت جوایز فراوانی باشد، کمی عجیب جلوه می‌کند. مساله مهم‌تر پذیرش این مسئولیت از سوی مجیدی است که با قدردانی علیرضا رضاداد، دبیر جشنواره هم همراه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها