شرکت سامسونگ در نوآوری و ارایه محصولات غیر متعارف پیشینه طولانی دارد. یادمان هست که سامسونگ با رونمایی از گوشی های غول پیکری با نام فبلت توانست انقلابی در این صنعت ایجاد کند. این بار نیز این شرکت قصد دارد با گوشی هوشمند Galaxy Note Edge شانس خود را دوباره امتحان کند.
کد خبر: ۷۳۸۳۷۵
پاسخ سامسونگ درباره استحکام Galaxy Note Edge

جام جم کلیک: شرکت سامسونگ در نوآوری و ارایه محصولات غیر متعارف پیشینه طولانی دارد. یادمان هست که سامسونگ با رونمایی از گوشی های غول پیکری با نام فبلت توانست انقلابی در این صنعت ایجاد کند. این بار نیز این شرکت قصد دارد با گوشی هوشمند Galaxy Note Edge شانس خود را دوباره امتحان کند.

با خبر شدیم که این شرکت همزمان با شروع فروش این محصول در بازار آمریکا به پرسش های اساسی دوست داران این گوشی به صورت رسمی پاسخ داده است.

بسیاری از منتقدین با وجود مزایای زیاد صفحه نمایش منحنی این گوشی معتقدند که این قابلیت باعث آسیب پذیرتر شدن آن در هنگام برخورد با زمین می‌شود. سامسونگ با رد این ادعا به این نکته اشاره کرده است که قاب فلزی و مقاوم این گوشی در هنگام برخورد آن با زمین کارایی بالایی دارد و بیش از ۱۰۰۰ تست شبیه سازی شده برخورد با زمین در آزمایشگاه های سامسونگ انجام گرفته است.

در ادامه سامسونگ در پاسخ به امکان لمس غیر عمد صفحه نمایش کناری این گوشی در هنگام در دست گرفتن آن این گونه پاسخ داده است که:

از اولین روزهای شروع طراحی، مهندسین و طراحان این گوشی این موضوع را در نظر داشته اند و با تکنولوژی اختصاصی، این گوشی قادر به تشخیص تفاوت بین لمس کف دست شما و لمس انگشت شما با نمایشگر منحنی است و تنها به دستورات انگشت شما پاسخ دهد

با توجه به اینکه هنوز کاربران نتوانستند به‌صورت گسترده این محصول ارزشمند را مورد استفاده قرار دهند. باید منتظر نتایح عملی استفاده از آن در آینده نزدیک باشیم.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها