حجت‌الاسلام ناطق‌نوری در مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن:

پیروزی‌های اخیر حزب‌الله به‌برکت انقلاب اسلامی ایران است

ناطق نوری: حب و بغض جناحی در مدیریت جهادی جایی ندارد

رئیس دفتر بازرسی دفتر مقا‌م معظم رهبری، گفت: در مدیریت جهادی جایی برای حب و بغض جناحی، باندبازی و رفیق‌بازی نیست بلکه شایسته‌سالاری تعیین‌کننده است.
کد خبر: ۷۳۸۲۹۰

به گزارش فارس، علی​اکبر ناطق‌نوری در سخنانی در همایش بزرگداشت سردار شهید هاشم ساجدی، فرمانده قرارگاه پشتیبانی نجف‌اشرف و شهدای جهاد سازندگی که در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد، اظهار کرد: شهدای جهاد پیش از شروع جنگ و به جرم سازندگی و امید دادن به ملت ایران در مرزها به شهادت رسیدند و این یادبودها و بزرگداشت‌هایی که برای آنها گرفته می‌شود ناشی از مکتب اهل بیت و مکتب عاشوراست.

ناطق‌نوری با بیان این‌که اگر این یادبودها در طول تاریخ نبود، از محرم و عاشورا نیز خبری نمی‌ماند، اظهار کرد: این‌که ما همه ساله محرم را زنده نگه می‌داریم، در حقیقت زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی است.

وی افزود: آغاز انقلاب اسلامی با عاشورا بود و پیروزی آن هم در عاشورا رخ داد و در حقیقت امام(ره) با تدبیر خود از فرصت عاشورا در سال 42 استفاده کردند.

رئیس‌ دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تبیین موضوع مدیریت جهادی تصریح کرد: متاسفانه دوستان خود ما هم آن‌طور که باید توجه نکردند و این شعار تبیین نشد که اصلا فرهنگ جهادی یعنی چه و ما می‌بینیم که بعد از گذشت هشت ماه از سال به این شعار آن‌طور که باید توجه نشده است.

ناطق‌نوری یک مدیر جهادی در اقتصاد را فردی عاشق توصیف کرد، نه کاسب و گفت: یک مدیر جهادی در حوزه اقتصاد به چیزی که فکر نمی‌کند اقدامات کاسبکارانه است و ما دیدیم که شهید ساجدی در ایام جنگ مانند دوستان و همرزمانش این‌گونه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برخورد طلبکارانه با مردم هیچ‌گاه جواب نمی‌دهد، اظهار کرد: ما همیشه باید از خدا بخواهیم تا از منش و خصوصیات طلبگی دور نشویم زیرا اگر مسئولیتی گرفتیم، به برکت همین انقلاب بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها