همه قدر لبخند شما را می‌دانند

دلنوشته «رضا کیانیان» برای ظریف

سریال پازل که چند هفته قبل از شبکه یک پخش شد فردا در قالب فیلم از این شبکه به نمایش درمی‌آید. رضا کیانیان در این فیلم یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند. از دیگر فیلم‌هایی که شبکه‌های تلویزیونی برای امروز و فردا در نظر گرفته‌اند می‌توان به فیلم‌های فصل شکار،از دور دست، اولین باران پاییزی، تغییر، مهره سوخته، درخت پرتغال شیرین من، جانگوی رها شده و... اشاره کرد.
کد خبر: ۷۳۷۹۶۹
رضا کیانیان و جمشید مشایخی در فیلم‌های آخر هفته

شبکه یک

امشب: ساعت 22 و 15 دقیقه، فصل شکار

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، پازل

به گزارش روابط عمومی تلویزیون فیلم سینمایی «فصل شکار» به کارگردانی مارک استیون جانسون، امشب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. رابرت دنیرو و جان تراولتا بازیگران اصلی این فیلم هستند که سال گذشته تولید شده است.

فیلم تلویزیونی «پازل» به کارگردانی ابراهیم شیبانی و با بازی رضا کیانیان، آرش مجیدی، محسن بهرامی و شقایق فراهانی فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از این شبکه به نمایش در می‌آید.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، کودک یخی/ ساعت 23 و 30 دقیقه، از دوردست

فردا: ساعت 17 و 30 دقیقه، اولین باران پاییزی

شبکه دو فیلم سینمایی «کودک یخی» به کارگردانی منو میجس را برای امروز ساعت 9 در نظر گرفته است. این فیلم که داستانی علمی ـ تخیلی دارد با موضوع کودکان ساخته شده است. این شبکه فیلم از دوردست را هم برای ساعت 23 و 30 دقیقه امشب در جدول پخش خود قرار داده است. مهدی میامی، کورش تهامی و جمشید هاشم‌پور زندگی یک جوان در شهر تهران را در سه موقعیت متفاوت روایت می‌کند.

فیلم تلویزیونی «اولین باران پاییزی» به کارگردانی افسانه منادی فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد .جمشید مشایخی، پوریا پور بهرامی و لیدا ملت در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت یک و 30 دقیقه، حداکثر محکومیت / ساعت 9 و 40 دقیقه، مثلث برمودا 1/ ساعت 14 و 30 دقیقه، جانگوی رها شده/ ساعت 20 و 30 دقیقه، از میان سایه‌ها

فردا: ساعت 30 دقیقه بامداد، قله نانگا/ ساعت 9 و 40 دقیقه، مثلث برمودا 2/ ساعت 17 و 30 دقیقه، سریع و خشن 5 / ساعت 19 و 50 دقیقه، پاریس تا پاریس

فیلم سینمایی «حداکثر محکومیت» به کارگردانی کئونی واکس من امروز ساعت یک و 30 دقیقه بامداد از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. استیون سیگال، مایکل پیره و استیو آستین بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این شبکه برای ساعت 9 و 40 دقیقه هم فیلم سینمایی «مثلث برمودا 1» به کارگردانی برایان سینگر را در نظر گرفته است. کامرون مایکل و استیفن جنینگ بازیگران این فیلم هستند که قسمت دوم‌ آن فردا ساعت 9 و 40 دقیقه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

فیلم سینمایی «جانگوی رها شده» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو هم ساعت 14 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه سه گنجانده شده است. کریستوف والتز و جیمی فاکس، بازیگران این فیلم هستند که محصول 2012 است. فیلم «از میان سایه‌ها» به کارگردانی رهبر قنبری هم برای ساعت 20 و 30 دقیقه در نظر گرفته شده است. ماه‌چهره خلیلی و حشمت آرمیده در این فیلم که امسال در مرکز سیمافیلم تولید شد، بازی کرده‌اند.

شبکه سه برای فردا ساعت 30 دقیقه بامداد فیلم «قله نانگا» به کارگردانی ژوزف ویلسم را در نظر گرفته است. کارل ماراکوویچ و دریاس توبیاس در این فیلم که محصول سال 2010 آلمان است، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «سریع و خشن 5» فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. وین دیزل، پل واکر، مایکل رودریگز و دواین جان سون در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. این شبکه برای ساعت 19 و 50 دقیقه فردا هم فیلم «پاریس تا پاریس» به کارگردانی محمدحسین لطیفی را در جدول پخش خود قرار داده است. حسین یاری و کاظم بلوچی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، درخت پرتقال شیرین من

فردا: ساعت 12 و 30 دقیقه، تغییر/ ساعت 20 و 30 دقیقه، بقایای روز

فیلم سینمایی «درخت پرتقال شیرین من» به کارگردانی مارکوس برنستین امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره پسربچه‌ای است که والدینش او را اذیت می‌کنند و در مدرسه هم تنبیه می‌شود و او در خیالش با درخت پرتقالی که در نزدیکی خانه‌شان است، صحبت می‌کند.

فیلم سینمایی «تغییر» به کارگردانی پیر شولر، برای پخش در ساعت 12 و 30 دقیقه فردا این شبکه در نظر گرفته شده است. زابو بریتمن و میشل بلنس در این فیلم که محصول 2011 فرانسه است، بازی کرده‌اند. برنامه سینما چهار که فردا ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید، برای فردا فیلم بقایای روز ساخته جیمز آیوری را تدارک دیده است. آنتونی هاپکینز، اما تامپسن، جیمز فاکس و کریستوفر ریو در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز:‌ ساعت 13 و 30 دقیقه، بازگشت به ویچ مانتن/ ساعت 20 و 45 دقیقه، تبهکاری به سبک جدید

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، مهره سوخته/ ساعت 21 و 30 دقیقه، پنجره

فیلم سینمایی «بازگشت به ویچ مانتن» به کارگردانی جان هاگ، محصول سال 1978 آمریکا، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. بتی دیویس، کریستوفر لی و کیم ریچارد در این فیلم بازی کرده‌اند. این شبکه فیلم سینمایی «تبهکاری به سبک جدید» را ساعت 20 و 45 دقیقه نمایش می‌دهد. کریس دیامنتوپولوس، کلی اورتون و ریچارد پورت‌نا در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه تهران فیلم سینمایی مهره سوخته را فردا ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌کند. بروس کمپبل، کلی سنچز، رونریکو لی و پدو پسکال در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «پنجره 1» به کارگردانی قدرت‌الله صلح‌میرزایی، فردا ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. عبدالرضا اکبری، فریبا کوثری، کامران تفتی و فریبا نادری در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما

امشب: ساعت 23، صابر

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، آسیاب مادری

فیلم تلویزیونی «صابر» به کارگردانی جهانبخش سلطانی و تهیه‌کنندگی مجید عکاف‌زاده، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم از تولیدات صداوسیمای مرکز اصفهان است و جهانبخش سلطانی، مهدی باقربیگی، پوراندخت‌ مهیمن، محمدعلی میاندار و سامرند معروفی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آسیاب مادری» ساخته علی امانی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم در مرکز کرمان تولید شده و محمد شهریارپناه، فرزانه ابوالهادی، حمید غیاث، صمد قربان‌نژاد، سجاد منصوری، عارف رحیم‌زمانی و حسن مولایی در آن ایفای نقش کرده‌‌اند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 20، ماداگاسکار

فردا: ساعت 20، کاراگاهان کوچک

انیمیشن سینمایی «ماداگاسکار 1» امشب ساعت 20 از شبکه پویا به نمایش درمی‌آید.

این شبکه فیلم انیمیشن «کاراگاهان کوچک» را برای فردا ساعت 20 در جدول پخش خود قرار داده است که داستان پسری به نام کونان است که با تعدادی از دوستانش یک گروه تشکیل می‌دهد تا حقایق یک حادثه بمبگذاری را کشف کند و...

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «انفجار 3»، «امنیت خیالی»، «سرگذشت ریچارد کمپ»، «گناهکاران» و «موش کور» جمعه بیست و سوم آبان ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها