ادامه تصویربرداری در تفلیس

«کیمیا» پاییز به تلویزیون می آید

جواد افشار در فکر ساخت سریال تاریخی

رضا کیانیان بازیگر اروپایی «کیمیا» شد

کارگردان «کیمیا» ضمن تشریح وضعیت این مجموعه تلویزیونی که از آن به عنوان طولانی‌ترین سریال تلویزیونی یاد می‌شود‌، از تدارک برای ساخت سریالی تاریخی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۱۰۵
رضا کیانیان بازیگر اروپایی «کیمیا» شد

جواد افشار در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تغییرات در ساختار صداوسیما تاثیری بر روند تولید سریال «کیمیا» داشته است؟ توضیح داد: خوشبختانه هم مدیران سابق و هم مدیران جدید از این مجموعه حمایت کردند؛ به جهت اینکه برایشان مهم بود سرنوشت «کیمیا» چه می‌شود و این را از عملکردشان می‌توان فهمید. با تمام کمبودها و مشکلات مالی که هم گریبان گیر و هم گریبان گیر تلویزیون است‌، مدیران تلویزیون از این مجموعه حمایت کردند و با تمام حمایت‌ها و شرایطی که وجود داشت در مجموع موجب شد بی‌وقفه کار را ادامه بدهیم و اگر این حمایت‌ها نبود قطعا وقفه در روند ساخت این مجموعه به وجود می‌آمد.

http://media.isna.ir/content/003-60.jpg/3

جواد افشار درباره‌ی روند تولید این مجموعه که پیش از یک سال و نیم از کلید خوردن آن می‌گذرد، گفت: ظرف دو سه ماه آینده (در اردیبهشت ماه)، فاز یک و دو «کیمیا» به اتمام می‌رسد و پس از آن قرار است فاز سه که مربوط به بخش اروپا می‌شود را آغاز کنیم. در این بخش نیز نیازمند بازیگران و چهره‌های جدید هستیم و قرار است از این چهره‌های محبوب و توانمند استفاده کنیم.

او با اشاره به اینکه سریال «کیمیا» از آن دست سریال‌هایی است که پربازیگر است، گفت: این سریال در طول این یک سال و نیم بازیگران زیادی را به خدمت گرفت؛ چهره‌های محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر زیادی در این مجموعه حضور داشتند.

افشار در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کدام بازیگران در فاز سه مجموعه «کیمیا» که مربوط به اروپا می‌شود ایفای نقش می‌کنند‌، از حضور رضا کیانیان در بخش سوم این مجموعه خبر داد و گفت: همچنین نیکی کریمی‌، مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ و چند بازیگر جدید در بخش خارج ایفای نقش خواهند کرد.

کارگردان «کیمیا» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بخش‌های مربوط به فاز سوم این مجموعه در کدام کشور قرار است تصویربرداری شود‌، گفت: در تدارک هستیم به مجارستان برویم و بخش‌های مربوط به اروپا را در آنجا تصویربرداری کنیم و 30 قسمت از مجموعه «کیمیا» مربوط به فاز سوم است که تصویربرداری آن هم حدود هفت ماه زمان می‌برد.

http://media.isna.ir/content/11-1350.jpg/3

کارگردان «کیمیا» همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در پاسخ به اینکه پایان تصویربرداری این سریال چه زمانی خواهد بود؟ گفت: آبان سال 94 ساخت مجموعه «کیمیا» به پایان می‌رسد و ساخت یک سریال تاریخی پس از اتمام «کیمیا» در دستور کار من است.

جواد افشار درباره روند ساخت مجموعه «کیمیا» گفت: در حال حاضر در روستای سنگان،‌ روستای نزدیک به امامزاده داود بخش‌های مربوط به لرستان را تصویربرداری می‌کنیم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها