مرد جوان که پس از قتل همسرسابقش از بابلسر به تهران گریخته بود، قبل از دستگیری با قرص برنج به زندگی‌اش پایان داد.
کد خبر: ۷۳۷۸۵۸

به گزارش جام‌جم، روز دوشنبه مرد جوانی با خانواده همسر سابقش تماس گرفت و مدعی شد دخترشان را به قتل رسانده است. مرد جنایتکار پس از این تماس تلفنش را برای همیشه خاموش کرد.

پس از این تماس اعضای خانواده زن خود را به خانه دخترشان در بابلسر رساندند. آنها در طول مسیر هر چه با زن جوان تماس گرفتند او پاسخگوی تلفنش نبود به همین دلیل موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

همزمان با حضور ماموران، تحقیقات در این زمینه آغاز شد و تحقیق از همسایه‌ها نشان داد، زن جوان شب گذشته به خانه‌اش آمده ولی همسایه‌ها صبح رفتن او به محل کارش را ندیده بودند.ماموران که اطمینان داشتند زن جوان در خانه است با دستور قضایی وارد آنجا شده و با جسد مقتول در یکی از اتاق‌ها روبه‌رو شدند. هیچ آثاری از درگیری یا ورود به زور در خانه دیده نمی شد که این موضوع احتمال قتل از سوی همسر سابق مقتول را قوت بخشید.

ماموران موضوع را به بازپرس ویژ قتل دادسرا گزارش داده و با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. در گام بعدی ماموران خانواده مقتول را برای تحقیقات به پلیس آگاهی بابلسر منتقل کردند.

در تحقیق از این خانواده مشخص شد، مقتول به‌دلیل اختلاف هایی که با شوهرش داشته، از او جدا شده و به تنهایی زندگی می کرده است. شوهرش نیز برای ادامه زندگی به تهران رفته و آنها هیچ ارتباطی با هم نداشتند.با ثبت اظهارات خانواده مقتول، عامل جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. این در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند زن جوان براثر خفگی جان باخته است .

همزمان با شروع تحقیقات جستجوی پلیس برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا این‌که خانه او در یکی از محله‌های تهران شناسایی شد. کارآگاهان با هماهنگی قضایی به آنجا اعزام شده و پس از ورود به خانه با جسد متهم به نام سعید روبه‌رو شدند.

در کنار جسد چند قرص برنج قرار داشت که نشان می‌داد، سعید پس از قتل همسر سابقش دست به خودکشی زده است.با هماهنگی قضایی جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها