سخنگوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛

صندوق حمایت از صنعت بازی‌سازی ایرانی تشکیل می‌شود

وقتی حقوق یک بازی ویدئویی به یک شرکت بزرگ باوجدان سپرده می‌شود، چنین وقایعی دور از انتظار نیست. شرکت برادران وارنر از زمانی که ساخت بازی را هم در فهرست کار خود قرار داده، حسابی دل گیمرها را به دست آورده است.
کد خبر: ۷۳۶۹۴۲
ساخت سری زنده‌ مورتال کامبت 10
وقتی حقوق یک بازی ویدئویی به یک شرکت بزرگ باوجدان سپرده می‌شود، چنین وقایعی دور از انتظار نیست. شرکت برادران وارنر از زمانی که ساخت بازی را هم در فهرست کار خود قرار داده، حسابی دل گیمرها را به دست آورده است.
طی چند سال گذشته بازی‌های فوق‌العاده‌ای از این شرکت عرضه‌ شده است. عناوینی مانند سری بتمن (البته قسمت آخر نتوانست مثل دو قسمت قبل ظاهر شود)، بازآفرینی سری مورتال کامبت که خط بطلانی بر بیش از ده سال زمین خوردن پیاپی این سری کشید و از جمله همین اواخر، بازی «سایه‌ موردور» که بدون شک بهترین اقتباس از سه‌گانه‌ ارباب حلقه‌ها در عرصه‌ بازی‌های ویدئویی است.کمپانی برادران وارنر به هیچ وجه برای بازی‌های خود کم نمی‌گذارد. یکی از اقدامات جالب این شرکت، تولید و عرضه‌ سریالی کوتاه به نام Mortal Kombat Legacy بود که شخصیت‌ها و وقایع این فرنچایز را شامل می‌شد. حال با حدود نیم سال فاصله تا عرضه‌ قسمت بعدی این سری بازی محبوب، یعنی Mortal Kombat X، این شرکت خبر داده قرار است یک سری اکشن زنده‌ دیگر (ادامه‌ داستانLegacy) برای این سری بازی تولید شود.

البته شرکت برادران وارنر تنها شرکتی نیست که دست به این کار جالب زده است. در همین رده مایکروسافت با ریدلی اسکات، کارگردان فیلم «بیگانه»، برای ساخت سری زنده‌ Halo: Nightfall همکاری دارد. MK X قرار است فروردین 1394 به بازار بیاید.

رایانه‌های شخصی ، هدف بعدی آدمکش

کــــارگردان بازی «کیش آدمکش: اتحاد» (Assassin’s Creed: Unity)، مدعی شده این بازی ده‌ها ساعت گیم‌پلی خواهد داشت. این که منظور او از ده‌ها، چندتا ده تا بوده، هنوز معلوم نیست، اما براساس ویدئوهای منتشرشده، باید روی بیش از 30 ساعت حساب کنیم. از طرفی کسانی که جواز ویژه‌ بازی را پیش‌خرید کنند، با عرضه‌ بسته‌های الحاقی بازی، هشت ساعت گیم‌پلی بیشتر خواهند داشت. این جواز دسترسی بازیکنان به بازی Assassin’s Creed Chronicles: China را فراهم خواهد کرد. کسانی هم که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، ماموریت ویژه‌ موسوم به «انقلاب شیمیایی» را دریافت خواهند کرد.همه‌ اینها در حالی است که سیستم لازم برای اجرای بازی که بتازگی اعلام شده، داد همه را درآورده است، البته این اعتراضات بیشتر به خاطر کارت گرافیک مناسب برای این بازی است. قدیمی‌ترین مدلی که این بازی را اجرا می‌کند، 680 NVIDIA GeForce GTX یا 7970 AMD Radeon HDیا دو گیگابایت حافظه‌ داخلی است و سیستم مناسب برای اجرای آن 780 NVIDIA GeForce GTX یا AMD Radeon R9 290X با سه گیگابایت حافظه‌ داخلی است. انگار نسل هشتم دارد کم‌کم شمشیر را از رو می‌بندد.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها