یک عضو هیات مدیره سرخ ها اعلام کرد

خسارت 6 میلیاردی در انتظار پرسپولیس

جام جم ورزشی: مهدی خواجه‎وند عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه در پرونده بحث برانگیز مانوئل ژوزه شانس کمی دارد.
کد خبر: ۷۳۵۸۹۹
خسارت 6 میلیاردی در انتظار پرسپولیس

پرسپولیس در حال حاضر 13 پرونده در فیفا دارد که به گفته خواجه وند 5 پرونده از این جمع به مانوئل ژوزه مربوط می‌ شود. او تاکید می‌ کند پرسپولیس در تمام پرونده های فیفایی محکوم شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند در پرونده ژوزه موفق شود یا نه هم گفت: من از شما می‌خواهم پرونده کسانی را که از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده‌اند را نگاه کنید و ببینید که چقدر باشگاه در این پرنده‌ها موفق بوده‌اند. این نشان می‌دهد که شانس ما برای موفقیت خیلی کم است. در ضمن من هیچ قولی در مورد موفقیت در پرونده ژوزه نمی‌دهم چون ما راه تیم حقوقی قبلی را ادامه می‌دهیم و خودمان نمی‌توانیم اقدام جدیدی کنیم.
شکست در پرونده مانوئل ژوزه به معنای خسارت 6 میلیارد تومانی به باشگاه پرسپولیس است. مبلغ مورد ادعای ژوزه و دستیارانش در این پرونده نزدیک به 5 میلیارد و 500 میلیون تومان است که به تنهایی می‌ تواند یک باشگاه لیگ‌برتری را در این اوضاع و احوال حداقل یک نیم فصل پیش ببرد! ژوزه در زمان مدیریت محمد رویانیان به پرسپولیس پیوست اما تعهداتش باید از سوی مدیر جدید یا بعدی پرداخت بشود.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها