ترین های هفته چهاردهم لیگ برتر

ذوب آهن بهترین تیم هفته

جام جم ورزشی: ملوان با ضربه پنالتی رافخایی از میهمانش پیش افتاد ولی گل های سانتوس، قنبری و ایمانی ذوب آهن را برنده این دیدار کردند.
کد خبر: ۷۳۵۶۸۴
ملوان 1 - ذوب‌آهن 3، قوها گلباران شدند

در ورزشگاه تختی انزلی، دو تیم ملوان و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود ذوب آهن به پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ‌برتر، ورزشگاه تختی انزلی؛ تماشاگر: 4000 نفر
داور: بابک وسیله بر؛ کمک ها: حسین طالقانی و علی دودانگه
اخطار: قاسم دهنوی (13)، پویا سیف‌پناهی(44)، اکبر ایمانی(60)، مهرداد قنبری (66) از ذوب آهن، عزیز معبودی (26)، مازیار زارع (77)، پورغاز (81) از ملوان

گل: سیدجلال رافخایی (14 پنالتی) برای ملوان، کارلوس سانتوس (49)، مهرداد قنبری (55)، اکبر ایمانی (73) برای ذوب آهن

ملوان: ایمان صادقی، احمد آهی، عزت الله پورغاز، حسین کنعانی(78 سهیل محرمی)، عزیز معبودی، علیرضا رمضانی، مازیار زارع، سعید یوسف زاده، محسن یوسفی(73 محمد رضی پور)، رضا اعتمادی"(50 صادق محرمی)، سید جلال رافخایی
سرمربی: مسیلوویچ

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، اکبر ایمانی، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، علی حمام، محسن مسلمان(67 مهدی رجب زاده)، مهرداد قنبری، اسماعیل فرهادی(81 محمدرضا عباسی)، قاسم دهنوی، پویا سیف پناهی، مسعود حسن زاده(72 تبریزی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل:
1-0 (ملوان): سیدجلال رافخایی در دقیقه 14 موفق شد ضربه پنالتی ای که خودش گرفته بود را وارد دروازه ذوبی ها کند و تیمش را با یک گل پیش بیندازد. رافخایی در حالی این پنالتی حاشیه ساز را وارد دروازه رشید مظاهری کند که توپ برخوردی با تیرک دروازه هم داشت.
1-1 (ذوب‌آهن): روی ارسال محسن مسلمان موقعیت خطرناکی روی دروازه ملوان به وجود آمد و پس از یک رفت و برگشت در محوطه شش قدم انزلی چی ها این کارلوس سانتوز بود که دروازه ایمان صادقی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.
1-2(ذوب‌آهن): مهرداد قنبری پشت محوطه جریمه با مسعود حسن زاده یک و دو زیبایی کرد و درون محوطه شش قدم ملوان صاحب توپ شد و در حالی که دو بازیکن ملوان او را مشایعت می کردند دروازه ملوان را برای بار دوم باز کرد.
1-3(ذوب آهن): بعد از اینکه ذوبی ها دقایقی با پاسکاری در زمین ملوان صاحب توپ و زمین بودند دفع اشتباه مدافع ملوان به اکبر ایمانی رسید که او با شوتی زیبا و دیدنی از فاصله 35 متری دروازه ملوان را برای بار سوم باز کرد.

دقایق حساس:
دقیقه13: یحیی گل محمدی بعد از اعتراض به داور دیدار تیمش مقابل ملوان از کنار زمین اخراج شد.
دقیقه25: این بازی روی یک فعل و انفعال در محوطه جریمه ملوان، بازیکنان ذوب اعتقاد به پنالتی داشتند که داور این بازی رای به ادامه بازی داد. در برخوردی که مهرداد قنبری با مدافعان ملوان داشت بازیکنان ذوب به سمت داور هجوم بردند که وسیله بر اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه27: محسن مسلمان ضربه ایستگاهی ذوبی ها را اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون زد. نکته جالب اینکه هواداران ملوان برخورد خوبی با مسلمان که دوران سربازی اش را در این تیم پشت سر گذاشته، دارند.
دقیقه30: شوت محکم مازیار زارع از پشت محوطه جریمه را مظاهری جمع کرد. کاپیتان ملوانی ها از پشت محوطه جریمه ضربه سنگینی را روانه دروازه ذوب کرد که این توپ در حالی که به بازیکن ذوب هم برخورد کرده بود را مظاهری جمع کرد.
دقیقه31: اسماعیل فرهادی با برخورد با گلر ملوان باعث مصدومیت ایمان صادقی شد. روی یک پاس عمقی، اسماعیل فرهادی با ایمان صادقی تک به تک شد که ادامه برخورد این دو بازیکن باعث مصدومیت گلر ملوان شد. داور پیش از ضربه فرهادی، اعلام آفساید کرده بود.
دقیقه45: مهرداد قنبری با یک ضربه سر دروازه ملوان را تهدید کرد که توپش با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه51: بابک وسیله بر پشت محوطه جریمه ذوب آهن اعلام خطا کرد که این موقعیت مناسب را جلال رافخایی با شوتی بی دقت با اختلاف به بالای دروازه زد.
دقیقه60: پورغاز با ضربه سر دروازه ذوب آهن را نشانه گرفت و توپ بعد از برخورد با تیرک دروازه روی خط فرود آمد که مظاهری توپ را در حالتی مشکوک جمع کرد. بازیکنان ملوان در این صحنه به شدت به داور معترض بودند و اعتقاد داشتند توپ وارد دروازه شده است.
دقیقه 67: عزت اله پورغاز روی ضربه سر دروازه ذوب آهن را با خطر جدی مواجه کرد که این توپ را رشید مظاهری دفع کرد.
دقیقه 70: قاسم دهنوی بعد از حرکت روی خط محوطه جریمه ملوان، ضربه اش را به سمت دروازه ملوان زد که شوت شماره 5 ذوبی ها با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه78: روی یک ضد حمله مرتضی تبریزی صاحب فرصت خوبی شد که آن را از دست داد، بلافاصله بعد از آن همین بازیکن صاحب فرصت شوت زنی شد که ضربه اش را ایمانی دفع کرد.
دقیقه82: سهیل رحمانی می توانست اختلاف را به عدد یک برساند اما ضربه اش را از درون شش قدم به بیرون زد. شماره 12 ملوان که پشت محوطه جریمه ذوب صاحب توپ شده بود بعد از جا گذاشتن دو مدافع ذوب، ضربه اش را در حالت نامتعادل زد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 89: روی اشتباه ایمان صادقی ذوب آهن می توانست به گل چهارم خود برسد که ضربه مهاجم ذوب آهن به بیرون رفت و خطر از بیخ گوش گلر جوان ملوان رد شد.
در وقت های تلف شده ملوان روی ضربه سر آهی موقعیت خوبی داشت که گل دوم را بزند که ضربه این بازیکن را مظاهری دفع کرد.
در وقت های تلف شده ملوان روی ضربه سر آهی موقعیت خوبی داشت که گل دوم را بزند که ضربه این بازیکن را مظاهری دفع کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها