یادداشتهایی در بدرقه ضرغامی -24

اعتقاد به فضای آزاد اندیشی با رادیو گفت‌وگو

در پایان دوره 10 ساله مدیریت مهندس ضرغامی در رسانه ملی روزنامه جام جم از شخصیتهای مختلف خواست تا در یادداشتی نظراتشان را در این باره بنویسند مازیار ناظمی رئیس روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اینگونه برایمان نوشت؛
کد خبر: ۷۳۵۶۴۷
اعتقاد به فضای آزاد اندیشی با رادیو گفت‌وگو

راه‌اندازی رادیو گفت‌وگو و سه سال پرشکوه و حرفه‌ای برای رسانه‌ای که تصور می‌شد با حضور تلویزیون به‌فراموشی می‌رود.

حضور صداهای مختلف و مباحث بالاتر از خط قرمز و جلب اکثر سلیقه‌ها و جناح‌ها در برنامه‌های آن از افتخارات ماندگار مهندس ضرغامی است. خاطرم هست روزی معاون مطبوعاتی وقت ارشاد مهمان برنامه من بود، اما به محض دیدن مهمان دیگر با حالت قهر، استودیو را ترک کرد و به من یادآوری می‌کرد که حضور این افراد را در رسانه ملی به مهندس ضرغامی خواهد گفت.

در خروجی روبه‌روی همایش‌های سازمان بودیم که بر حسب اتفاق آقای ضرغامی وارد شد. مسئول محترم هم برای ما کم نگذاشت! نگاهی به آقای ضرغامی کردم و منتظر توبیخ سرپایی بودم. خندید به مسئول مدعو گفت: آقا بهتره همه تحمل‌مان را بالاتر ببریم. شما بروید در برنامه از دیدگاه خودتان در یک فضای منصفانه‌ای که رادیو فراهم کرده صحبت کنید. من هم الان می‌روم دفتر برنامه را گوش می‌کنم. ضرغامی به فضای آزاداندیشی و چندصدایی بودن رسانه اعتقاد داشت. مهندس ضرغامی تغییرات پرشتاب رسانه را بخوبی می‌شناخت و مانعی برای ابراز دیدگاه‌های همکاران و کارشناسان رسانه ملی نبود، شاهد آن هم صدها وبلاگ و حضور گویندگان و کارشناسان صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی است. عزت‌خان از شما ممنونیم و خدا به همراهت!

مازیار ناظمی / رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها