یادداشتهایی دربدرقه ضرغامی -16

ضرغامی رفیق بود، نه رئیس

در پایان دوره 10 ساله مدیریت مهندس ضرغامی در رسانه ملی روزنامه جام جم از شخصیتهای مختلف خواست تا در یادداشتی نظراتشان را در این باره بنویسند مهدی فخیم‌زاده کارگردان اینگونه برایمان نوشت؛
کد خبر: ۷۳۵۶۲۲
ضرغامی رفیق بود، نه رئیس

من از دوره‌ای که مهندس ضرغامی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون سینمایی فعالیت می‌کرد، با وی آشنا و از همان زمان هم خیلی با او رفیق بودم و همیشه مرام محبت‌آمیزش را ستایش کرده و می‌کنم.

وقتی هم ایشان به ریاست سازمان صداوسیما منصوب شد، همین شخصیت خاکی، دوست‌داشتنی و مردمی خود را حفظ کرد و در هر شرایطی دوستانه و رفاقتی با ما برخورد می‌کرد.برخی مدیرانی هم که با ایشان همکاری می‌کردند رفتار و مسلکی مانند خود او داشتند و این، کار کردن با این سازمان را برای تهیه‌کنندگان و کارگردانان راحت‌تر می‌کرد.

اما در پنج سال گذشته فشار مالی بسیار زیادی بر سازمان صداوسیما تحمیل شد که بی‌سابقه بود. این محدودیت‌مالی باعث شد تا دست مدیران سازمان در تولید برنامه بسته شود و در بخش‌های فنی و تکنولوژی هم این کمبود بودجه مشکلات زیادی را به وجود آورد که بر روند سازمان صداوسیما تاثیر زیادی گذاشت. مسلما اگر این کمبود بودجه و فشار مالی نبود، آقای ضرغامی در پنج سال دوم فعالیت خود هم می‌توانست خیلی موفق‌تر عمل کند، اما با همه اینها باز‌هم خوب توانست این سازمان را مدیریت کند. در مجموع من ضرغامی را رفیقی لوطی منش می دانم و نه رئیس.

مهدی فخیم‌زاده / کارگردان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها