حامد واحدسعید از کرج: با سلام مدتی است عکسهای داخل کامپیوترم در حالت Thumbnails Viewیا همان بندانگشتی، نشان داده نمی‌شوند و باید فایلشان را باز کنم تا دیده شوند.
کد خبر: ۷۳۴۲۷۵
پرسش و پاسخ: حامد واحدسعید از کرج

حامد واحدسعید از کرج: با سلام مدتی است عکسهای داخل کامپیوترم در حالت Thumbnails Viewیا همان بندانگشتی، نشان داده نمی‌شوند و باید فایلشان را باز کنم تا دیده شوند.

- برای حل این مشکل از Folder Option تیک گزینه Always Show Icons Never Thumbnails را برداشتم اما درست نشد.

- از طریق sysdm.cpl , Advanced , Performance , Settings گزینه Show thumbnails instead of icons را هم فعال کردم. اما فایده‌ای نداشت.

- درایو c رو هم Disk Cleanup کردم و تیک گزینه Thumbnails را هم زدم اما نشد که نشد.

روی عکس کلیک کردم و برنامه پیش‌فرض نمایش عکس را انتخاب کردم باز هم نشد.

لطفا راهنمایی کنید.

جام جم کلیک: خوشبختانه شما سه نمونه از رایج‌ترین پاسخ‌ها برای رفع این مشکل را ارائه کردید و در اغلب موارد نیز یکی از سه روش عنوان شده توسط شما مشکل را رفع می‌کند. در موارد خاص همچون شرایط شما ممکن است هیچ‌یک از روش‌های فوق پاسخ‌گو نباشند که در این شرایط می‌توانید موارد زیر را نیز بررسی کنید:

روش اول: کلیدهای Windows Key+R را فشار دهید تا ابزار Run اجرا شود سپس دستور زیر را در آن تایپ کرده کلید اینتر را فشار دهید:

e4uinit.exe –ClearIconCache

روش دوم: روی گوی ویندوز کلیک کرده در کادر جستجو عبارت gpedit.msc را وارد کرده کلید اینتر را فشار دهید تا ابزار Windows Local Group Policy Editor اجرا شود.

پس از اجرای ابزار فوق، از ستون سمت چپ به مسیر زیر مراجعه کنید:

User Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Windows Explorer

از ستون سمت راست گزینه‌ی Turn off the display of thumbnails and only display icons را پیدا کرده روی آن دوبار کلیک کنید و در پنجره‌ی جدید گزینه‌ی disable را انتخاب کرده روی OK کلیک کنید.

روش سوم: به لینک زیر مراجعه کرده و پس از دانلود فایل رجیستری مربوطه، روی آن کلیک راست کرده گزینه‌ی merge را انتخاب کنید.

http://goo.gl/oIx0F8

روش چهارم: در صورت عدم کسب موفقیت پس از اجرای هریک از روش‌های فوق می‌توانید از نرم‌افزار رایگان SageThumbs کمک بگیرید. پس از دانلود و نصب این نرم‌افزار، نمایش تصویر بندانگشتی در بخش‌های مختلفی از ویندوز از جمله منوی کلیک راست ماوس فعال شده و می‌توانید بدون کوچک‌ترین مشکل به استفاده از این قابلیت بپردازید:

http://goo.gl/wpxgew

در صورت برطرف شدن مشکل به کمک روش‌های فوق، می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، روش مورد استفاده را برای سایر بازدیدکنندگان سایت جام جم کلیک که همین مشکل را دارند نیز مطرح کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها