تولدی دیگر

کلیک 11 ساله شد

سایت «جام جم کلیک» از سری سایت‌های تخصصی موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم رونمایی شد و از امروز سه شنبه در دسترس مخاطبان قرار دارد.
کد خبر: ۷۳۲۵۴۵
سایت تخصصی فناوری اطلاعات جام جم رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین، موسسه مطبوعاتی جام جم که حدود 10 سال پیش اولین نشریه هفتگی فناوری اطلاعات را با کمک جمعی از بهترین کارشناسان این حوزه روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها برد، حالا و پس از انتشار موفقیت‌آمیز نزدیک به 500 شماره از ضمیمه چاپی «کلیک»، از سایت «جام جم کلیک» رونمایی کرده است.

با تحولات صورت گرفته در چگونگی دسترسی کاربران به اخبار و فراگیر شدن دسترسی به شبکه جهانی اینترنت، بهره مندی از دستگاه های هوشمندی همچون تلفن های همراه و تبلت‌ها و سایر ابزارهای هوشمند، رسانه‌های الکترونیک نقش بسیار مهمی را در اطلاع رسانی و آموزش برعهده دارند و از همین رو مفتخریم به اطلاع تمام علاقمندان دنیای فناوری به خصوص خوانندگان همیشگی ضمیمه کلیک روزنامه جام جم برسانیم که سایت جام جم کلیک با نشانی click.jjo.ir یا click.jamejamonline.ir در کنار ضمیمه کلیک فعالیت خود را آغاز کرده و آماده‌ی ارائه جدیدترین اخبار، گزارش، نرم‌افزارها، ترفندها، فناوری‌های نوین و... به کاربران فارسی زبان در سراسر دنیا است.

جدیدترین اخبار فناوری، پاسخ به پرسش‌های کاربران، ارائه آموزش‌های کاربردی، بررسی و تحلیل‌های کارشناسانه، معرفی ایده‌های کسب‌وکارهای نوین در دنیای دیجیتال و پاسخ به بسیاری از سوالات و یا شایعات موجود در دنیای فناوری که روز به روز در شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان همچون وایبر میان کاربران رد و بدل می‌شود از جمله مواردی هستند که جام جم کلیک به پوشش آن‌ها می‌پردازد.


فراموش نکنید که کلیک متعلق به شماست. به‌عنوان اولین پیشنهاد، از شما مخاطبان عزیز می‌خواهیم همین حالا جام جم کلیک را به لیست سایت های مورد علاقه خود اضافه کنید و با اشتراک‌گذاری آدرس و مطالب سایت در شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای پیام‌رسان و ...، سایر دوستان و آشنایان خود را نیز به خانواده بزرگ کلیکی‌ها دعوت کنید.


یک کلیک تا جام جم کلیک


جام جم کلیک مشتاقانه آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما است. علاوه بر آن چنانچه تمایل داشته باشید مطالب تخصصی شما در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گجت‌های همراه، نرم‌افزار و سخت‌افزار با نام خودتان در جام جم کلیک منتشر شود. از طریق این ایمیل با ما در ارتباط باشید: jamejamclick@jjo.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
Majid
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
۰
۰
ممنون از ابتكار شمادر جام جم آنلاین،لطفأدراخبار صفحه اصلی بیطرفانه هم باشید لطفأ،موفق باشید.
امین
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
۰
۰
حالا شما اومدین طرح سایتو عوض كردین من چطور شماره های هفته ی قبلو پیدا كنم؟؟؟؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها