تاج: بازیکنان خاطی باید پول دریافتی از باشگاه‌ها را بازگردانند

ابطال کارت معافیت 27 بازیکن فوتبال

پس از جار و جنجال فراوان سرانجام کارت معافیت 27بازیکن فوتبال کشور باطل شد.
کد خبر: ۷۳۱۵۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، با توجه به گزارش شماره 3352‌/‌110 تاریخ پانزدهم مهر 93 نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال مبنی بر ابطال کارت معافیت 27 بازیکن شاغل در فوتبال کشور از سوی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با توجه به مفاد گزارش و این‌که با ابطال کارت معافیت بازیکنان مذکور، نامبردگان سرباز وظیفه محسوب شده و اجازه فعالیت ورزشی در تیم‌های فعلی خود را ندارند.

برهمین اساس کمیته انضباطی با استناد به بند 14 ماده 68 آیین‌نامه انضباطی ادامه حضور آرش افشین، بختیار رحمانی، علی حمودی، حسین ماهینی، سینا عشوری، سعید حلافی، ولید مشای‌زاده، ابراهیم صالحی، محمد معاوی، عباس عسگری، میلاد شیخی، توحید غلامی، میلاد مدیر روستا، کوشا بختیاری‌زاده، امیر شرفی، فربد دهکردی، میثم کریمی، وحید نجفی میرچی، سیدعلیرضا ابراهیمی، عباس پورخسروانی، مهدی محمدزاده، محمد حسین مهرآزما، آرمان شهدادنژاد، حامد زمانی، مهربان عیسی‌پوران، رضا طاهری و فرهاد سالاری‌پور در فعالیت‌ها و مسابقات تیم‌های متبوع فعلی را ممنوع اعلام کرد.

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ هم در خصوص ابطال کارت معافیت 27 بازیکنان فوتبال، گفت: این بازیکنان باید تمام وجوه باشگاه را به باشگاه برگردانند و در صورت تصویب اگر بناست در تیم‌های نظامی بازی کنند که البته این موضوع هنوز تائید نشده باید به صورت رایگان به فوتبال خود ادامه دهند. وی در رابطه با باشگاه‌هایی که متضرر شده‌اند، گفت: تمامی باشگاه‌هایی که سرباز از دست داده‌اند با توجه به عدم دخالت باشگاه‌ها در این امر و جبران ضرر آنها بعد از مصوبه هیات رئیسه که در همین هفته اعلام می‌شود می‌توانند بازیکن جایگزین به استخدام درآورند.

طبق این حکم هرگونه فعالیت فوتبالی بازیکنان فوق منوط به مجوز رسمی سازمان نظام وظیفه بوده و این رای قطعی است. البته تحقیقات سازمان نظام وظیفه برای بررسی مدارک سایر بازیکنان فوتبالی ادامه دارد. یکی از این بازیکنان مهرداد پولادی است که گفته می‌شود به دلیل مشکل دار بودن کارت معافیتش پرسپولیس را ترک کرد و به الشحانیه قطر رفت. پولادی یکی از نفرات فهرست کارلوس کی‌روش هم هست و این احتمال وجود دارد که به خاطر مشکل کارت پایان خدمت، شانس حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد.

رئیس سازمان لیگ گفت: بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده باید پول‌های دریافتی از باشگاه‌ها را برگردانند و به طور رایگان بازی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها