شرکت مایکروسافت که پیش از این سعی می‌کرد چندان به دنیای نرم‌افزاری محصولات هوشمند شرکت‌های دیگر مانند گوگل و اپل وارد نشود و تاکنون سهم کمرنگی را در پشتیبانی نرم‌افزاری این محصولات به عهده داشته، در اقدامی جالب از کیبورد جدید خود برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی رونمایی کرد.
کد خبر: ۷۲۹۳۹۰
پای مایکروسافت به ساعت‌های هوشمند اندرویدی باز شد

در این کیبورد که روی سیستم عامل اندرویدویر قابل استفاده است، کاربر با هیچ دکمه و حروفی سر و کار ندارد و فقط کافی است حروفی را که می‌خواهد بنویسد، روی صفحه ساعت بکشد.

کیبورد ساعت مایکروسافت که از ساعت‌های هوشمندی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل پشتیبانی می‌کند، تاکنون از آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده و نسبت به دیگر رقبایش قابلیت بهتر و کارکرد مناسب‌تری داشته است. همچنین مایکروسافت نسخه جدیدی از نرم‌افزار OneNote را نیز روانه بازار کرده و قرار است از ساعت‌های هوشمند نیز پشتیبانی کند. علاقه مایکروسافت در ورود به دنیای نرم‌افزاری ساعت‌های هوشمند خبر بسیار خوبی برای کاربران این گجت‌های هوشمند است، زیرا این غول نرم‌افزاری می‌تواند تا حد زیادی پشتوانه خوبی برای تامین نرم‌افزاری ساعت‌های هوشمند نوپا باشد. علاوه بر این شرکت مایکروسافت از کیبورد لمسی دیگر با نام Minuum برای اندروید ویر رونمایی کرده بود که به علت سختی در کارکرد با استقبال خوبی روبه‌رو نشد.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها