مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج خبر داد

آغاز پیش‌ثبت‌نام اعزام در اربعین از ۱۰ آبان

آغاز دور جدید پیش‌ثبت‌نام عتبات از دهم آبان

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات از دهم آبان خبر داد و گفت: متقاضیان سفر به عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) می‌توانند در این دوره برای پیش‌ثبت‌نام عتبات اقدام کنند.
کد خبر: ۷۲۹۳۲۸

به گزارش پایگاه خبری سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی افزود: پیش ثبت‌نام‌های دوره جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات از دهم آبان از طریق سامانه پیش‌ثبت‌نام عتبات این سازمان به آدرس http:‌/‌‌/‌atabat.haj.ir آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: متقاضیانی که قصد دارند در محدوده زمانی یازدهم آذر تا بیستم اسفند به عتبات اعزام شوند، ‌می‌توانند در این دوره از پیش‌ ثبت‌نام‌ها شرکت کنند. مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت عنوان کرد: پیش‌ثبت‌نام این دوره عتبات از صبح دهم آبان آغاز خواهد شد و تا بیستم همین ماه ادامه خواهد داشت.وی یادآور شد: بیست و دوم آبان نیز قرعه‌کشی پیش‌ثبت‌نام‌ها انجام خواهد گرفت و نتایج این قرعه‌کشی بیست و چهارم آبان روی سایت این سازمان قابل مشاهده خواهد بود.نظافتی عنوان کرد: افرادی که در دوره‌های قبل پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده و در قرعه‌کشی حائز اولویت نشده‌اند، در این دوره نیازی به طی کردن مراحل پیش‌ثبت‌نام نخواهند داشت و اطلاعات آنان در سامانه پیش‌ثبت‌نام موجود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها