زن معتاد زمانی که برای خرید موادمخدر به تهران آمد نمی‌دانست به جای شیشه، محموله شکر تحویل می‌گیرد.
کد خبر: ۷۲۸۹۲۷

به گزارش جام‌جم، راز این پرونده عجیب از یازدهم مهر امسال همزمان با شکایت زنی در دادسرای ویژه سرقت تهران فاش شد.

زن میانسال به قاضی هاشمیان از شعبه 3 بازرسی دادسرای ناحیه 34 گفت: من در یکی از شهرهای شمالی کشور دامداری دارم. گوسفندانم را فروختم و برای خرید لوازم خانه به تهران آمدم که سارقی آشنا 12 میلیون تومان از پولم را سرقت کرد. پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و مرد مظنون به سرقت به نام مجید را دستگیر کردند.

مجید پس از انتقال به دادسرا اظهار کرد: شاکی به شیشه اعتیاد دارد و برای خرید موادمخدر به تهران آمده بود که به جای شیشه به او شکر دادم.من قاچاقچی موادمخدر نیستم و وقتی متوجه شدم او به دنبال موادمخدر است ، خود را فروشنده شیشه معرفی کردم.

زن میانسال وقتی متوجه ماجرا شد با مراجعه به دادسرا به اتهام سرقت شکایت کرد. من از او چهار میلیون تومان گرفتم و او با این شکایت قصد اخاذی دارد.

زن معتاد که راز خود را فاش شده می‌دید، لب به اعتراف گشود و گفت: همسرم مرا به شیشه معتاد کرده بود و قصد داشتم با معامله موادمخدر پولدار شوم اما متهم به جای شیشه به من شکر داد.

وقتی متوجه شدم، برای انتقام این نقشه را طراحی کردم. فکر می کردم با این معامله موادمخدر می توانم به یکی از قاچاقچیان حرفه ای در شمال کشور تبدیل شوم.

بازپرس پـــــرونده پس از تحقیق از متهمان آنها را با قرار قانونی تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی داد تا درباره ادعای آنها تحقیقات صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها