دو قسمت از مستند خارجی «کودک انسان» امروز و فردا از شبکه دو بازپخش می‌شود.
کد خبر: ۷۲۷۹۷۷

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، مستند «کودک انسان» (The Baby Human) محصول کشور کاناداست که کودکی انسان را در مراحل مختلف رشد شامل راه رفتن، فکر کردن، صحبت کردن، احساس کردن، تعلق داشتن و غذاخوردن به نمایش می‌گذارد. در قسمت نخست این مستند به راه رفتن کودک پرداخته می‌شود که چگونه شروع به راه رفتن می‌کند و چه مراحلی طی می‌شود تا یک کودک از حالت درازکش و قدم‌های کوتاه، بتواند قدم‌های بلند بردارد و شروع به دویدن کند. در قسمت دوم این مستند شیوه غذا خوردن بچه‌ها به نمایش درمی‌آید. در این قسمت نشان داده می‌شود که بچه‌ها چگونه از شیر خوردن به غذاهای کمکی و وعده‌های اصلی غذا شامل صبحانه، ناهار و شام روی می‌آورند.

مجله بارداری هم که امروز از شبکه دو پخش می‌شود به موضوع بیمه سلامت بانوان می‌پردازد.

مریم آهنگری، تهیه‌کننده این برنامه در این باره گفت: این برنامه شامل بخش‌های مختلفی است که در زمینه‌های مختلف پاسخگوی سوالات و نیازهای بانوان خواهد بود.

برخی از بخش‌های این برنامه عبارتند از: بخش «بلوغ» که بخش دخترانه این برنامه است، به آمادگی‌های پیش از بلوغ و آشنایی خانواده‌ها با این دوران می‌پردازد. در بخش مادرانه دکتر سهیلا انصاری‌فر پیرامون سقط‌های مکرر در برخی از بانوان و دلایل آن توضیح می‌دهد. در بخش پرونده با حضور لیلا علوی درباره بیمه سلامت بانوان که بیمه‌ای پیشگیرانه است صحبت می‌شود.در بخش بیماری‌های عفونی هم دکتر مریم کشوری درخصوص بارداری و بیماری هپاتیت و خطرات احتمالی آن مطالبی را عنوان می‌کنند. برنامه مجله بارداری امروز ساعت 10 و 45 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها