ورود «اشباح» و «متروپل» به شبکه نمایش خانگی

نسخه نمایش خانگی فیلم‌های سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی بزودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
کد خبر: ۷۲۷۹۰۳

به گزارش فارس، مجید محسنی مدیرعامل موسسه هنراول که پخش فیلم سینمایی متروپل آخرین ساخته مسعود کیمیایی را برعهده دارد، درباره زمان توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم دوشنبه هفته آینده وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

متروپل، قصه زنی به نام خاتون است که شبی به سینمای مخروبه‌ای که حالا به یک باشگاه بیلیارد تبدیل شده، پناه می‌آورد.

مهناز افشار، پولاد کیمیایی، محمدرضا فروتن، ساعد سهیلی، یوسف مرادیان، شقایق فراهانی، اکبر معززی و سحر دولتشاهی بازیگران متروپل هستند.

این در حالی است که فیلم اشباح، آخرین ساخته داریوش مهرجویی دیگر کارگردان شناخته شده کشورمان هم اوایل ماه آینده در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

موسسه سینما 24 حقوق نمایش خانگی این فیلم را خریداری کرده و شرکت هنر اول آن را به صورت سراسری توزیع می‌کند.

مهتاب کرامتی، همایون ارشادی، محمدحسن معجونی، مهدی سلطانی سروستانی، ملیکا شریفی‌نیا و امیرعلی دانایی از بازیگران فیلم سینمایی اشباح هستند.

این فیلم داستان تیمسار سلیمانی و همسرش است که در روابط خود به بن‌بست می‌رسند و تلاش‌های وکیل خانواده هم برای بهبود اوضاع زندگی آنها بی‌نتیجه می‌ماند. سال‌ها بعد گناهان تیمسار گریبان مازیار (پسر جوانش) را می‌گیرد و مسیر عشق و زندگی او را دشوار می‌سازد. آخرین ساخته‌های مهرجویی و کیمیایی در شرایطی به فاصله کمی از هم راهی شبکه نمایش خانگی می‌شود که این دو اثر اردیبهشت امسال نیز همزمان روانه پرده سینماها شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها