بر اساس اعلام منابع رژیم صهیونیستی، دست کم 30 اسراییلی در یک سال گذشته به گروه تروریستی داعش پیوسته اند.
کد خبر: ۷۲۷۷۶۲
30 اسراییلی عضو گروه تروریستی داعش هستند

به گزارش پایگاه خبری صهیونیستی 'عاروتص شوع'، اوزی لندائو' وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی دیروز (سه شنبه)، در نامه ای به 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر این رژیم از وی خواست تا تابعیت افرادی که گذرنامه رژیم صهیونیستی دارند و به تروریست های داعش پیوسته اند را سلب کند.

بر اساس همین گزارش، دوشنبه گذشته یک صهیونیست که گفته می شد به داعش پیوسته با خانواده اش تماس گرفت و اعلام کرد که در میان تروریست های داعش حضور دارد.

عاروتص شوع افزود: هفته گذشته نیز کیسه ای پر از پرچم های سیاه داعش در فلسطین اشغالی کشف شد. دو روز پیش از این ماجرا یک معلم صهیونیست نیز به خاطر همراه داشتن مطالب مرتبط با داعش به یک هفته حبس خانگی و پرداخت جریمه محکوم شده بود.

جمعه گذشته رسانه ها گزارش دادند که یک دختر یهودی نیز در زمره یکصد زن فرانسوی است که به گروه تروریستی داعش پیوسته اند.

پیش تر نیز گزارش هایی مبنی بر پیوستن یک دختر یهودی دیگر به گروه تروریستی داعش و تلاش وی برای بمب گذاری فروشگاه والدینش در تبعیت از دستور سران این گروه تروریستی منتشر شده است.

گروه تروریستی داعش که به اعتقاد بسیاری صاحب نظران توسط کشورهای غربی و همپیمانان عربی آن ها موجودیت یافته است، طی ماه های گذشته مناطق وسیعی از عراق و سوریه را به تصرف خود درآورده و 'خلافت' خودخوانده در آن جا اعلام کرده است.

رژیم صهیونیستی از زمان اعلام موجودیت این گروه و حتی پیش از آن همواره از گروه های تروریستی حمایت کرده است.

ارتش این رژیم پیش تر اذعان کرده بود که بیش از 500 عضو گروههای تروریستی که در درگیریهای سوریه زخمی شده اند را در بیمارستانهای سیار و اصلی فلسطین اشغالی مداوا کرده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها