فرمانده انتظامی استان فارس ازبه هلاکت رسیدن دو شرور مسلح که یک باند تبهکاری را هدایت می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۲۰۹

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در جمع خبرنگاران افزود: این افراد در پرونده خود چند مورد آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه و قتل داشته‌اند. متهمان فعالیت گروه خود را در استان فارس از سال 1385 آغاز کرده بودند. آنها در سه سال اخیر با رفت و آمدهای مخفیانه به یکی از روستاهای توابع شهرستان کوار باعث رعب و وحشت بین اهالی روستا شده و به اتهام ارتکاب شش مورد جنایت تحت‌تعقیب پلیس بودند.

وی یادآور شد: در حالی که جستجو برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت، آنها پانزدهم شهریور سال 1390 با زخمی‌کردن دو مامور زندان، یکی از اعضای خود را که از سوی پلیس دستگیر شده بود، فراری دادند و همراه او گریختند. آنها در عملیات تبهکاری دیگری در پانزدهم اسفند سال گذشته یک سرباز وظیفه را که در تعقیبشان بود، با شلیک گلوله کشتند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در پی فرار اعضای این باند، ماموران پاتوق‌هایشان را زیرنظر گرفتند تا سرانجام موفق به دستگیری سه نفر از آنها شدند. اما دو سرکرده این باند به نام‌های اسماعیل و مهدی همچنان تحت تعقیب پلیس بودند که مخفیگاه آنها در شهرستان کوار شناسایی شد.

وی گفت: ماموران انتظامی‌ شامگاه بیستم مهر امسال با هماهنگی قضایی به مخفیگاه آنها اعزام شدند و این دو متهم در پی درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیدند. با مرگ این دو مرد، پرونده‌های تبهکاری این باند برای همیشه بسته شد. اجساد دو شرور به پزشکی‌قانونی منتقل شد. تحقیقات تکمیلی از سه همدست آنها برای برملا شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها