رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از تکمیل پرونده بورسیه‌های غیرقانونی و اتخاذ برخی تصمیمات جدید در ارتباط با پرونده بابک زنجانی در جلسه اخیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۷۲۹

به گزارش ایرنا، ناصر سراج در حاشیه مراسم ترحیم «ولی‌الله خبره» قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضع پرونده بورسیه‌های غیرقانونی گفت: این پرونده کامل شده، اما منتظر برگزاری جلسه‌ای با مجلس هستیم که ان‌شاءالله پس از آن اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین در مورد پرونده فساد در فوتبال گفت: در این مورد مشغول بررسی و تهیه گزارش هستیم و هنوز نهایی نشده است.

سراج درباره بازگرداندن خاوری، مدیرعامل پیشین و متواری بانک ملی که از متهمان پرونده فساد 3000 میلیاردی محسوب می‌شود نیز گفت: اقداماتی راجع به بازگرداندن خاوری صورت گرفته، اما برخی مسائل را نمی‌توان اعلام کرد.

وی همچنین درباره پرونده بابک زنجانی افزود: در آخرین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که وزیر نفت و آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور حضور داشتند، تصمیماتی اتخاذ شد و اگر لازم باشد از طریق سخنگوی قوه قضاییه اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضع پرونده تخلفات صورت گرفته در پتروشیمی نیز گفت: این پرونده در دادسراست و در دست بررسی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها