سریال کره‌ای «رودخانه ماه» در راه شبکه تماشا

بزودی نمایش سریال‌های نگهبانان ساحلی، شب دهم، امیرکبیر و چند سریال دیگر از شبکه تماشا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۲۴۳۳۷
سریال کره‌ای «رودخانه ماه» در راه شبکه تماشا

شبکه تماشا که سریال‌هایی چون شیدایی و پایتخت 2 را هم‌اکنون به مخاطبان خود ارائه می‌کند، چند سریال جدید را از اواسط پاییز به نمایش می‌گذارد. حمیدرضا سرافرازی، مدیر تامین برنامه شبکه تماشا در این باره گفت: ساعت 18 سریال مرکز پزشکی از این شبکه پخش می‌شود که بعد از آن مزرعه پامفیلد به نمایش درمی‌آید. این سریال محصول کشور کاناداست و در سال 1998 ساخت آن شروع شده و تا 1999 ادامه یافته است. سریال مزرعه پامفیلد روابط عاطفی خانواده‌ای را به‌نمایش می‌گذارد که همگی در کنار یکدیگر در مزرعه‌ای کوچک زندگی می‌کنند و در هر قسمت اتفاقات جالبی برای این خانواده رخ می‌دهد. به گفته مدیر تامین برنامه شبکه تماشا، اکنون ساعت 19 هر روز سریال شیدایی به نمایش درمی‌آید که برای بعد از آن سریال ستایش در نظر گرفته شده و برای ساعت 20 نیز ابتدا نگهبانان ساحلی و بعد از آن کمیسر لسکو به نمایش درمی‌آید.

سرافرازی درباره این سریال‌ها گفت: نگهبانان ساحلی داستان گروهی از امدادگران است که در ساحل یکی از شهرها پایگاهی بنا کرده‌اند و هرگاه برای کشتی‌ها و مسافران آنها اتفاقی بیفتد، به کمک حادثه‌دیدگان می‌روند. هر قسمت از این مجموعه، داستانی مستقل دارد و به زندگی خصوصی امدادگران نیز می‌پردازد. سریال کمیسر لسکو نیز محصول فرانسه و بعد از ناوارو یکی از جذاب‌ترین سریال‌های پلیسی این کشور است.

شبکه تماشا ساعت 21 بعد از سریال پایتخت 2 که در حال پخش است، سریال شب دهم به کارگردانی حسن فتحی را نمایش خواهد داد. به گفته سرافزاری، این سریال سال 1380 از شبکه یک به نمایش درآمد. از بازیگران این سریال می‌توان به حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و محمود پاک‌نیت اشاره کرد.

سرافرازی درباره سریال‌های ساعت 22 گفت: اکنون بازگشت به خوشبختی در این ساعت به تماشاگران ارائه می‌شود و بعد از اتمام آن، «رودخانه ماه» را در نظر گرفته‌ایم که یک سریال کره‌ای است که قبلا از شبکه سه به نمایش درآمد و درباره مردی نیرومند است که برای مردم ستمدیده با اشراف فاسد می‌جنگد و با دستبرد به آنها مال و بعد جان آنها را به خطر می‌اندازد.به گفته سرافرازی، شبکه تماشا برای ساعت 23 سریال مختارنامه و بعد از آن امیرکبیر را در نظر گرفته که هر دو از آثار تاریخی تلویزیون است. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها