نشست نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ با کارلوس کی‌روش در آکادمی تیم‌های ملی برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۳۶۷۰

به گزارش‌ تسنیم ،مهدی تاج بعد از برگزاری این نشست گفت: نشست بسیار خوبی داشتیم و کی‌روش قویا از برنامه یکساله سازمان لیگ دفاع کرد و گفت که آثار این کار بعدها در فوتبال ایران خودش را نشان می‌دهد. نظر کی‌روش این بود که اعلام برنامه یکساله لیگ برتر یکی از بهترین کارهایی است که در فوتبال ایران انجام شده و اعلام کرد که او هیچ درخواستی برای تغییر در این برنامه ندارد. رئیس سازمان لیگ اظهار کرد: سرمربی تیم ملی در این نشست از سه کار خوب از سوی سازمان لیگ یاد و به کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر از 18 به 16 تیم اشاره‌ کرد.

از نظر کی‌روش این کار زمینه‌ساز نظم و انضباط، شرایط مالی و برنامه‌ریزی بهتر برای لیگ می‌شود. وی از جوانگرایی در لیگ برتر به عنوان دیگر مساله مورد تاکید کی‌روش یاد کرد و گفت: کی‌روش آغاز جوانگرایی در لیگ را به ما تبریک گفت و اعلام کرد این کار اقدام بسیار خوبی بوده است. تاج در پاسخ به این پرسش که چرا روز گذشته از احتمال درخواست کی‌روش برای تغییر زمان لیگ صحبت کرده و گفته بود اجازه این کار را نمی‌دهد، اظهار کرد: آن صحبت براساس شنیده‌ها بود و درخواست مکتوبی به دست ما نرسیده بود. گفته شده بود شاید برخی تیم‌ها در مورد زمان پایان اردوی پرتغال و بازی‌های جام حذفی درخواستی برای تغییر برنامه داشته باشند که همان‌طور که اشاره کردم، این درخواست براساس شنیده‌ها بود و نامه‌ای به دست ما نرسیده است.

کی‌روش هم تاکید داشت هیچ تغییری در برنامه‌های لیگ ایجاد نشود و از ما خواست پای برنامه لیگ بایستیم: «موضوع خوب دیگری که کی‌روش امروز به آن اشاره کرد، بحث زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا بود که همزمان با تعطیلی لیگ کشورهای کره جنوبی و ژاپن در ماه ژانویه (دی ماه) است و این فرصت آماده‌سازی خوبی به آنها می‌دهد؛ در حالی که برای ما دقیقا کوران رقابت‌های لیگ برتر است. کی‌روش از این موضوع ناراحت بود و حتی پیشنهاد داد ما بحث تغییر در زمان برگزاری این مسابقات را از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها