وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که تجمیع منابع بیمه‌ای در دستور کار وزارت رفاه قرار دارد، گفت: تجمیع بیمه پایه برای همه ایرانیان در جهت تجمیع بیمه‌ها عملیاتی خواهد شد و با اقدامات کارشناسی که در این زمینه انجام شده قراراست این طرح بزودی به هیات دولت ارسال شود.
کد خبر: ۷۲۲۸۵۰

به گزارش مهر، علی ربیعی در حاشیه همایش مدیران سازمان بیمه سلامت از اجرای برنامه‌ای برای بررسی تجمیع بیمه‌ها طی هفت ماه خبر داد و افزود: در برنامه هفت ماهه ابتدا بیمه همگانی و سپس تجمیع منابع بیمه‌ای را در دستور کار قرار دادیم که مرحله اول آن به اجرا درآمد به طوری که هم‌اکنون افراد فاقد بیمه تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفته‌اند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های لازم به مرور موارد دیگر این برنامه پس از انجام کار کارشناسی لازم، اجرایی خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات جدیدی که در حوزه بهزیستی قرار است به مددجویان ارائه شود، توضیح داد: در حوزه سازمان بهزیستی قصد داریم خدمات مراقبت در خانواده را فعال کنیم به طوری که در این طرح افراد معلول، سالمند و بیمار که نیاز به مراقبت‌های عاطفی در خانواده خود دارند بتوانند با کمک‌های یارانه‌ای بهزیستی در کنار خانواده باقی بمانند.

ربیعی از ابلاغ مصوبه بیمه دندانپزشکی کودکان زیر 12 سال خبر داد و گفت: پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی این کودکان ابلاغ شده و از روز گذشته به اجرا درآمده است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این‌که بیمه‌شدگان بتوانند به‌جای ارائه دفترچه بیمه از کارت ملی استفاده و خدمات درمانی دریافت کنند، در حال انجام است که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها