نگاهی به فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»

مجالی برای چشیدن طعم کمدی

تولید فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ ۲» به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان به سال ۹۴ موکول شد.
کد خبر: ۷۲۲۴۴۵
تولید فیلم «سن پطرزبورگ ۲» در سال ۹۴
حمید اعتباریان تهیه کننده فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» درباره ساخت قسمت دوم این فیلم گفت: پیمان قاسم‌خانی مشغول نگارش فیلمنامه «سن پطرزبورگ ۲» است و به محض تمام شدن آن برای دعوت از سایر عوامل فیلم دست به کار می‌شویم.

او درباره زمان پایان فیلمنامه گفت: قاسم خانی را که می شناسید. او با وسواس خاص خود کار را دنبال می‌کند و برای همین نمی دانم دقیقا چه زمانی کارش به پایان می‌رسد. ولی امیدوارم که هر چه زودتر ساخت این فیلم را آغاز کنیم. بازیگران اصلی همان گروه قبلی هستند، اما برای قسمت دوم قطعا نیاز به دعوت از بازیگران تازه داریم. برای کارگردانی هم با بهروز افخمی صحبت کرده ایم ولی هنوز به نتیجه ای نرسیدیم. درباره سایر عوامل فیلم نیز هنوز مرحله انتخاب آغاز نشده است. بعید می‌دانم این فیلم امسال آماده شود.
او توضیح داد: یک کار دیگر را نیز در دست ساخت دارم که عنوان آن «کیجا» است. این اثر یک درام اجتماعی و معناگرا است. آرزو ابراهیمی فیلمنامه را نوشته است و قرار است خود آن را کارگردانی کند. فیلمنامه را برای گرفتن پروانه ساخت فرستاده‌ام و منتظر جواب هستم. با بازیگران و سایر عوامل بعد از قطعی شدن مجوز ساخت وارد مذاکره می‌شوم.
حمید اعتباریان تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «چشمان سیاه»، «شام عروسی»، «ستاره‌ها» و … است. (سوزه سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها