رئال‌مادرید جشنواره گل راه انداخت

شب نخست رقابت‌های دور رفت لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2015-2014 به پایان رسید.
کد خبر: ۷۱۸۳۶۷

پیروزی پر گل رئال‌مادرید، شکست آتلتیکومادرید نایب قهرمان فصل گذشته، پیروزی لیورپول و غلبه دورتموند بر آرسنال از نتایج مهم شب نخست این رقابت‌ها بود. در هشت مسابقه‌ای که برگزار شد تیم‌های رئال‌مادرید، بورسیادورتموند، زنیت‌سنت پترزبورگ، یوونتوس و المپیاکوس یونان برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند. نگاهی به دیدارهای برگزار شده شب نخست می‌اندازیم: در گروه B رئال‌مادرید، مدافع عنوان قهرمانی در سانتیاگو برنابئو برابر بازل سوئیس جشنواره گل راه انداخت و این تیم را 5 بر یک شکست داد. برای رئال در این بازی بازیکن حریف(14- گل به خودی)، گرت ‌بیل(30)، کریستیانو رونالدو(31)، خامس رودریگس(37) و کریم بنزما(79) گل زدند. درلیس گونزالس هم در دقیقه 38 تنها گل تیم بازل را به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم رئال‌مادرید در پایان مسابقه، بازی هجومی تیمش را ستود و گفت: از این بازی و پیروزی پرگل رضایت کامل دارم. نیمه اول بازی خیلی خوبی انجام دادیم. گل‌های خوبی در 45 دقیقه اول زدیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. نیمه دوم هم عملکردمان خوب بود، هر چند هنوز ضعف‌هایی داریم که باید برطرف کنیم.

اما در گروه D دورتموند با ارائه یک بازی برتر مقابل آرسنال با دو گل پیروز شد. چیرو ایموبیل(45) و امریک(48) گل‌های تیم میزبان را وارد دروازه تیم لندنی کردند. گالاتاسرای و اندرلخت هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ابتدا دنیس پریت در دقیقه 52 اندرلخت را پیش انداخت، اما بوراک ایلماز در دقیقه 90 گلزنی کرد تا گالاتاسرای را از یک شکست خانگی رها کند.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند پس از پیروزی بزرگ مقابل آرسنال اظهار کرد: آنچه دیده شد، نمایشی قدرتمند از تیم من بود. بسیار شجاع بودیم و سریع در زمین کار کردیم. تمام آن کارهایی که در زمین لازم بود، انجام دادیم که برنده شویم. وی ادامه داد: اگر در مواجهه با آرسنال فقط یک متر به این تیم فضا دهید، ضرر می‌کنید. با آگاهی از این نکته بود که مقابل حریف به آنچه می‌خواستیم رسیدیم.

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال هم بعد از این شکست اظهار کرد: فکر کنم در آن سطحی که لازم بود،‌ امشب بازی نکردیم. باید پذیرفت که دورتموندی‌ها بهتر بودند و با شایستگی برنده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها