قرار است سرمربی تیم ملی امروز ساعت 15 قرارداد ببندد

کی‌روش: با کار سخت، زمان از دست رفته را جبران می‌کنیم

امروز ساعت 15 در آکادمی ملی المپیک قرارداد کارلوس کی‌روش امضا می‌شود. پس از جام‌جهانی 2014، زمان زیادی صرف آمدن و نیامدن مربی پرتغالی شد و در این مدت زمانی را که برای برنامه‌ریزی برای حضور موفق در جام ملت‌های آسیا صرف می‌شد از دست دادیم.
کد خبر: ۷۱۷۵۸۵

امضای این قرارداد با حرف و حدیث‌های فراوانی همراه بود و چند بار گفت‌وگوهای وزیر ورزش با جنجال همراه شد، اما به نظر می‌رسد عاقبت توافق حاصل شده و کی‌روش کارش را ادامه می‌دهد و قرار است برنامه‌ریزی برای جام ملت‌های آسیا شروع ‌شود. کی‌روش در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: «زمان برای حضور در جام‌ملت‌‌های آسیا از دست رفته است، با این حال باید با کار سخت، زمان از دست رفته را جبران کنیم. کمی کار دیر شده است، اما در واقع باید ما طوری کار کنیم که جبران زمان از دست رفته بشود. به همین منظور می‌آیم و به‌سرعت کار و برنامه‌هایم را آغاز می‌کنم.» البته علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که زمانی را از دست نداده‌ایم و گفت: «ما هیچ فرصتی را از دست نداده‌ایم. ما اززمانی که مذاکرات را با کی‌روش برای تمدید قرارداد شروع کردیم خودش گفت که فیفادی اول را از دست بدهیم و به لیگ واگذار کنیم و طبق پیشنهاد کی‌روش قرار شد تعطیلی لیگ در فاز دوم افزایش پیدا کند و ما هم همان کار را کردیم.»

بحث بعدی قرارداد کی‌روش بحث دستیاران ایرانی او است، کفاشیان در این باره گفت: «داشتن دو دستیار خارجی در مذاکرات اولیه نیز وجود داشت پس پیروزی در این زمینه در کار نیست. او گاسپار و لوسیانو کوروز را به ایران می‌آورد که قرار است روزانه حق‌الزحمه خود را دریافت کنند اما دو دستیار ایرانی‌اش طبق قرارداد به قوت خود باقی است و دو مربی ایرانی او را همراهی خواهند کرد. ما فرد خاصی را در نظر نگرفته‌ایم و طبق مذاکراتی که با کی‌روش داشتیم قرار است خودش با حضور در ایران دستیاران ایرانی را به ما پیشنهاد دهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها