مجری پیشکسوت برنامه تلویزیونی «سیمای خانواده» گفت: مقام معظم رهبری آن چنان انرژی داشتند که هنوز بابت دیدار ایشان خوشحال و سرحالم.
کد خبر: ۷۱۶۷۹۹
شجاعی‌مهر: هنوز بابت دیدار رهبری خوشحال و سرحالم

«هرمز شجاعی‌مهر» درباره عیادت هنرمندان و ورزشکاران با مقام معظم رهبری که روز گذشته صورت گرفت، گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود تا اینکه وقتی به من گفتند تو اجازه داری به ملاقات ایشان بروی، خیلی خوشحال شدم.

وی ادامه داد: پیش از اینکه به عیادت ایشان بروم، فکر می‌کردم فضای سنگینی حاکم خواهد بود اما خلاف تصورم فضا بسیار دوستانه، صمیمی و مهربانانه بود. وقتی وارد اتاق می‌شوی و رهبری را با آن چهره نورانی می‌بینی حس آسمانی به آدم دست می‌دهد.

شجاعی‌مهر عنوان داشت: خیلی دوست داشتم که وقتی ایشان را می‌بینم منویات قلبی خود را برایشان بگویم و البته گفتم و ایشان هم طوری با من برخورد کردند که برنامه‌های من را می‌بینند و لبخندی به من زدند که برایم یک دنیا ارزش داشت. به ایشان هم گفتم که اگر مملکت ما امنیت دارد به خاطر خردمندی شماست و آرزو کردم که هرچه زودتر رخت عافیت بر تن کنند.

وی در پایان گفت: صد حیف که ایشان را روی تخت بیمارستان دیدم اما همین دیدار انرژی به من داد که هنوز سر حال و با نشاطیم . (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها