وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در دیدار با سردار تقی‌زاده گفت: ما به شما اطمینان می‌دهیم که هرگز و به هیچ وجه از خاک و آسمان جمهوری آذربایجان اجازه اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داد و این موضوع بار‌ها از سوی رئیس جمهور آذربایجان اعلام شده است.
کد خبر: ۷۱۶۱۲۸
مبدا پهباد جاسوسی ساقط شده آذربایجان نبوده است


"ذاکر حسن اف" وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در دیدار معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل سازمان صنایع دفاعی کشورمان ارتباط کشورش را با پهباد جاسوسی ساقط شده در خاک جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد و گفت: ما به شما اطمینان می‌دهیم که هرگز و به هیچ وجه از خاک و آسمان جمهوری آذربایجان اجازه اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داد. و این موضوع بار‌ها از طرف «الهام علی‌اف» رئیس جمهور آذربایجان اعلام شده است.

«ذاکر حسن اف» دوستی دو کشور را پایدار خواند و گفت: ما برای این دوستی اهمیت و احترام زیادی قائل هستیم.

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بر ضرورت توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های دفاعی و ایجاد امنیت در منطقه تاکید و ابراز امیدواری کرد که سفر سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک به جمهوری آذربایجان انجام پذیرد.

در این دیدار که «محسن پاک آیین» سفیر کشورمان نیز حضور داشت «سردارقاسم تقی‌زاده» معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل سازمان صنایع دفاعی کشورمان نیز با ابلاغ سلام گرم سردار دهقان گفت: سفر به جمهوری آذربایجان در دستور کار وزیر دفاع بوده و انشاا... این سفر در فرصت مناسب صورت خواهد پذیرفت.

سردارقاسم تقی‌زاده از تکذیب ارتباط با پهباد جاسوسی ساقط شده در خاک جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان ابراز خرسندی کرد و گفت: ایران اسلامی آماده توسعه همکاری‌های دفاعی با کشور همسایه و برادر جمهوری آذربایجان می‌باشد.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل صنایع دفاعی کشورمان بهمراه هیئتی برای شرکت در نخستین بین المللی صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان به باکو سفر کرده است.

سردار قاسم تقی‌زاده در این سفر همچنین با تنی چند از مقامات آذری نیز دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است چندی پیش برخی از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که پهباد جاسوسی ساقط شده در نزدیکی نطنز از خاک جمهوری خودمختار نخجوان جمهوری آذربایجان به پرواز در آمده بود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها