در پی درگیری خانوادگی میان دو برادر در شهرستان صومعه‌سرا در استان گیلان یکی از آنها با چاقوی دیگری از پای درآمد.
کد خبر: ۷۱۴۰۴۵

به گزارش فارس، روز سیزدهم شهریور مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان صومعه‌سرا تماس گرفت و از درگیری میان دو برادر در یکی از روستاهای این شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند، میان دو برادر که در همسایگی آنها زندگی می‌کردند، نزاع در گرفته و یکی از آنها پس از زخمی کردن برادرش متواری شده است.

در ادامه مشخص شد، فرد مصدوم به بیمارستان پورسینای رشت منتقل، اما به دلیل شدت خونریزی جانش را از دست داده است. با گزارش این جنایت به بازپرس ویژه قتل دادسرا، جسد به پزشکی قانونی منتقل و جستجو برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

در ادامه تحقیقات روز گذشته متهم تحت تعقیب هنگامی که قصد فرار به یکی از شهر‌های کشور را داشت در خروجی‌های شهرستان صومعه‌سرا دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: در پی مشاجره با برادرم لحظه‌ای کنترل خود را از دست داده و با چاقوی آشپزخانه به او حمله کردم و پس از فرار متوجه شدم او در بیمارستان جان باخته است. با اعتراف متهم و دستور بازسازی صحنه جنایت از سوی قاضی پرونده وی برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها