جنایت‌های شیشه‌ای چرا و چگونه به وقوع می‌پیوندد؟

شیشه‌های سـرخ

قتل پسر جوان از سوی دختر شیشه‌ای

دختر هجده ساله که بر اثر توهم مصرف شیشه پسر مورد علاقه‌اش را کشته بود، پس از 19 روز فرار دستگیر شد.
کد خبر: ۷۱۲۷۱۳

به گزارش پلیس آگاهی تهران، شامگاه 17 مرداد یک فقره درگیری منجر به جرح به کلانتری 133 شهرزیبا اعلام شد.با حضور ماموران کلانتری در محل مشخص شد فردی به نام علیرضا سی‌و‌دو ساله بر اثر اصابت چاقو به دستش، دچار جراحت شدید و پارگی عروق شده که این فرد به بیمارستان منتقل شد.

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد دختر جوانی به نام مهسان، علیرضا را با چاقو زده و فرار کرده است.در حالی که پرونده مقدماتی با موضوع نزاع و درگیری در کلانتری در حال رسیدگی بود، از طریق بیمارستان اعلام شد علیرضا به علت شدت جراحت فوت شده است.در پی این حادثه و دستور قاضی جمشیدی، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.در ادامه کارآگاهان با حضور در محل درگیری در یک مجتمع مسکونی اطلاع یافتند درگیری در خانه یکی از دوستان مهسان به نام سولماز ایجاد شده است.سولماز در اظهاراتش گفت: پس از بسته‌بندی اثاثیه، مهسان از علیرضا خواست از خانه خارج شود که بر سر این موضوع میان آنها درگیری پیش آمد و مهسان با چاقو ضربه‌ای به دست علیرضا زد و از خانه فرار کرد.

سرانجام با شناسایی مخفیگاه مهسان در منزل یکی از بستگانش در غرب کشور، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

با آغاز تحقیقات از مهسان، وی اعتراف کرد، پس از مصرف شیشه مرتکب جنایت شده است. متهم گفت: پس از پایان بسته‌بندی اثاثیه خانه، با سولماز شیشه کشیدیم و در این هنگام علیرضا که برای خرید غذا بیرون رفته بود، ‌به خانه بازگشت. در شرایطی که در توهم مصرف شیشه بودم، به علیرضا گفتم دیگر با او کاری ندارم و از خانه خارج شود که همین موضوع باعث درگیری ما دو نفر شد. با این حال زمانی که علیرضا به سمتم آمد تا با من درگیر شود، با چاقو ضربه‌ای به دست او زده و از خانه خارج شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها