تصادف خونین در جاده سرچم با 6 کشته

در پی یک تصادف خونین در جاده سرچم ـ اردبیل شش نفر از سرنشینان خودروی پراید در برخورد با اتوبوس، میان شعله‌های آتش جان باختند.
کد خبر: ۷۱۰۹۸۶

به گزارش ایرنا، فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی در این باره گفت: حادثه بعد از ظهر پنجشنبه میان یک خودروی سواری پراید و اتوبوس مسافربری در کیلومتر 41 آزاد راه سرچم ـ اردبیل رخ داد که متاسفانه شش سرنشین خودروی پراید جانشان را از دست دادند.

سرهنگ فرجی افزود: در تحقیقات به عمل آمده، علت این حادثه بی‌احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده اتوبوس اعلام و مشخص شد، در این حادثه دو خودرو از روبه‌رو باهم برخورد و به دلیل شدت تصادف خودروی پراید دچار آتش‌سوزی شد و با مهار آتش، اجساد قربانیان به شهرستان میانه انتقال یافت.

سرهنگ فرجی با اشاره به تردد بالای وسایل نقلیه در تابستان از رانندگان خواست از اعمال مخاطره‌آمیز از جمله سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و با رعایت قوانین و مقررات، همکاری لازم را با پلیس راه در جاده‌ها و آزادراه‌ها داشته باشند.

مصدوم شدن 12 نفر در جاده چالوس

در حادثه‌ای دیگر براثر برخورد خودروی پژو و یک دستگاه خودروی ریو در جاده کرج ـ چالوس 12 نفر مصدوم شدند.معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر البرز در این باره گفت: حادثه حدود ساعت 13 پنجشنبه در کیلومتر 55 جاده کرج ـ چالوس رخ داد که طبق گزارش‌ها، وضع بیشتر مصدومان حادثه وخیم است.داوود رجبی افزود: باتوجه به ترافیک مسیر، برای انتقال مصدومان حادثه یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها