دستگیری متهمان خرید و فروش بچه

مادر ۲۰ ساله مشهدی نوزاد ۲۳ روزه‌اش را فروخت

یک پدر معتاد نیشابوری کودک یکماهه خود را آنقدر کتک زد که طفل بر اثر شدت جراحات مُرد. او سپس فرزندش را به قبرستان روستا برد و زیر خاکها دفن کرد.
کد خبر: ۷۱۰۲۰۴

جام جم سرا: به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور، ساعت ۸:۱۰ دقیقه روز گذشته خانمی جوان به کلانتری ۱۱ نیشابور مراجعه و اظهار کرد: شوهر ۴۱ ساله‌اش به نام علیرضا فرزند یک ماهه‌شان به نام هستی را یک هفته پیش مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و کودک به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سرهنگ حسینی افزود: بر اساس اظهارات این زن، پس از فوت فرزند وی، شوهرش ضمن تهدید او و پسر پنج ساله‌اش جسد نوزاد را به قبرستان روستای اسلام‌آباد برده و در آنجا دفن کرده بود.

به نقل از عطارنیوز، ماموران کلانتری ۱۱ پس از اظهارات زن جوان با هماهنگی مقام قضائی متهم را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند و متهم در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به قتل فرزند یکماهه‌اش اقرار کرد.

او گفت: به علت اعتیاد شدید به مواد مخدر و ناراحتی اعصاب و روان کنترل خود را از دست دادم و دست به چنین جنایت هولناکی زدم.

به گزارش جام جم سرا، این متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و با حکم مقام قضائی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
و مسئولین ذیربط هم حتماً دنبال قاتل بروس‌لی میگردن؟!

نیازمندی ها