گفته می‌شود مبلغ 600 میلیون تومان از قرارداد صادقی با باشگاه استقلال کسر خواهد شد تا غیبت‌های این بازیکن در بازی‌های نیم‌فصل جبران شود
کد خبر: ۷۰۹۵۱۶
کسر ۶۰۰ میلیونی از قرارداد امیرحسین صادقی؟

گفته می‌شود مبلغ 600 میلیون تومان از قرارداد صادقی با باشگاه استقلال کسر خواهد شد تا غیبت‌های این بازیکن در بازی‌های نیم‌فصل جبران شود البته اگر این بازیکن فصل بعد هم در استقلال باشد چراکه خودش هم دیگر علاقه‌ای به تداوم حضور در استقلال ندارد و وقتی وضعیت موجود را می‌بیند دوست دارد استقلال را به مقصد تیم دیگری ترک کند.

پیام نو: صادقی با وجود اینکه برای آشتی با قلعه نویی عجله داشت و گفته بود شنبه به تمرینات می رود اما این کار را نکرد و اصلا نمی تواند هم این کار را بکند. او حالا حالاها مصدوم است و نمی تواند برای تیمش بازی کند و این را لااقل پزشکان استقلال می دادند. نکته جالب اینکه روزنامه ورزشی دولت مطلب جالبی در این باره نوشته است. آنها نوشته اند:

به گزارش بانک ورزش، اگر پای برادر داماد قلعه‌نویی در ماجرای درگیری پس از بازی با سایپا وسط نبود، امیرقلعه‌نویی همان روز اعلام می‌کرد که دیگر صادقی را نمی‌خواهد اما وقتی پای برادر داماد وسط آمد، قدری قلعه‌نویی عقب‌نشینی کرد.

سرمربی استقلال می‌دانست که به دلیل درگیری برادر دامادش با صادقی ممکن است بازنده دعوا با صادقی شود به همین دلیل در نشست خبری پیش از بازی با پیکان وقتی با این سوال مواجه شد که آن روز در ورزشگاه آزادی چه گذشت تنها به گفتن این جمله که یک مساله درون خانوادگی است و حل می‌شود بسنده کرد. امیر قلعه‌نویی اما دوست ندارد با صادقی ادامه دهد. این مدافع بلایی به سر استقلال آورده که فقط قلعه‌نویی عذابش را حس می‌کند. صادقی در شرایطی که مصدوم بود با استقلال قرارداد بست و هیچ کس را در جریان ماوقع مصدومیتش قرار نداد و یکدفعه راهی اتاق عمل جراحی شد و به باشگاه استقلال اعلام کرد که نمی‌تواند در تمرینات پیش فصل شرکت کند. این رفتار را قلعه‌نویی نوعی کلاه گذاشتن سر استقلال و حتی خیانت می‌داند به همین دلیل علاقه‌ای به ادامه همکاری با صادقی ندارد اما به دلیل اینکه در ماجرای آن روز پای برادر دامادش وسط آمد قدری دست به عصا حرکت می‌کند. در عین‌حال خود صادقی هم تمایلی به ماندن در استقلال ندارد. به گوش او رسانده‌اند که اگر همین حالا از استقلال بروی خیلی بهتر است که استقلالی‌ها خودشان تو را بیرون کنند.

مشکل دیگری هم هست. کامران صاحب‌پناه، رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال که مسوول امضای چک‌های بازیکنان است و او دستمزد بازیکنان را می‌پردازد می‌خواهد مبلغ قابل توجهی از قرارداد این بازیکن را کم کند. صاحب‌پناه تا کنون صحبتی پیرامون ماجرا نکرده اما ظاهرا او می‌خواهد فردا که دوباره کار به حسابرسی و این حرف‌ها کشید بابت پرداخت دستمزد کامل صادقی درحالی که تا کنون ۵ هفته برای استقلال بازی نکرده و احتمالا ۵ هفته دیگر دور از میدان خواهد بود، بازخواست نشود.

گفته می‌شود مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از قرارداد صادقی با باشگاه استقلال کسر خواهد شد تا غیبت‌های این بازیکن در بازی‌های نیم‌فصل جبران شود البته اگر این بازیکن فصل بعد هم در استقلال باشد چراکه خودش هم دیگر علاقه‌ای به تداوم حضور در استقلال ندارد و وقتی وضعیت موجود را می‌بیند دوست دارد استقلال را به مقصد تیم دیگری ترک کند.

صادقی از رفتن به لیگ قطر گفته بود اما روشن نیست که چه تیمی خواهان جذب این مدافع باشد. شاید هم در نهایت صادقی را در یکی دیگر از تیم‌های داخلی ببینیم. هر احتمالی در قبال این مدافع وجود دارد.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها