جنگ و جدل زن و شوهر سابق در روزهای آشتی و همدلی

واکنش فرزاد حسنی به انتشار عکسی پرحاشیه از آزاده نامداری

مجری سیما: ما آدم‌های فضولی هستیم

فرزاد حسنی بالاخره از طلاق و جدایی خود سخن گفت

در پی انتشار خبر طلاق دو مجری نامدار که بزودی به یکی از مباحث پرخواننده تبدیل شد، منابع خبری و خوانندگان هنوز درباره این زن و شوهر سابق می‌نویسند و حاشیه‌ها و اتفاقات پس از آن را منتشر می‌کنند. «جام جم سرا» اگرچه سعی کرده تا حد امکان به حاشیه‌های این اتفاق که ممکن است برای هر کسی دیگر نیز پیش بیاید دامن نزد، در پی، به بازنشر مطلبی در این باره می‌پردازد که همکارانمان در «جام جم سیما» آن را منتشر کرده‌اند. این مطلب اگرچه ظاهراً گزارش یک برنامه رادیویی است، اما حسنی در آن با اشاره غیر مستقیم به ماجرای طلاق خود، از رفتارهایی شایع میان بسیاری از ما ایرانیان سخن گفته که اگر قصد تغییر و اصلاح خود را داشته باشیم، خواندنش برای خانواده‌ها و افراد جامعه مفید است.
کد خبر: ۷۰۹۰۰۳
فرزاد حسنی بالاخره از طلاق و جدایی خود سخن گفت

جام جم سرا: فرزاد حسنی مجری مشهور و البته این روزها خبرساز تلویزیون ایران پنج شنبه صبح مهمان برنامه«رادیو من» بود. او در اولین مصاحبه‌اش بعد از جدایی از «آزاده نامداری» درباره مضرات فضولی صحبت کرد و این که چرا بعضی ها در زندگی دیگران سرک می‌کشند.

فرزاد حسنی در این برنامه هم غزل خواند وهم به سوالات مردمی پاسخ گفت. او چندین بار به مطالب سایت های خبری اشاره کرد و تلویحا گفت که همه اخبار و گزارش های منتشر شده را دنبال می کند. مثلا یک بار گفت : «در سایت ها نوشته‌اند من امروز آمده‌ام بازدید تو را پس بدهم.»

در بخشی دیگر از صحبت هایش هم به مهران دوستی گفت: «سایت‌ها عکس من را در عروسی برادرم منتشر کرده بودند. »

فرزاد حسنی در بخشی از برنامه پیشنهاد کرد که یک غزل عاشقانه را با مهران دوستی دو نفره اجرا کنند. او گفت: «من دوست دارم عاشقانه هایمان را با هم تقسیم کنیم. مهران می خواهد به سبک خودش عاشقی کند و من هم به سبک خودم. من و همکار گرانقدرم جناب آقای مهران دوستی روبروی همدیگر نشسته ایم با دو میکروفون مختلف. جفتمان پر از خاطرات عجیب و غریب و تجربه های متفاوت در زندگی هستیم. با دو معنی و نگاه متفاوت از عشق برای شما می‌خواهیم غزل بخوانیم. یک آدمی با فاصله سنی از من (مهران دوستی) و یک آدمی که ممکن است خام تر باشد. ببینید ما دو تا یک غزل عاشقانه را چگونه می‌خوانیم.»

این دو مجری در ادامه برنامه این غزل را خواندند:

کشور آمریکا تاریخ نداشته‌اش را تبدیل به یک تاریخ جهانی می‌کند اما ما بهترین بازیگران و هنرمندانمان را تخطئه می‌کنیم. ما آدم‌های بزرگ را کوچک می‌کنیم

خوب من حیف است حال خوبمان را بد کنیم
راه رود جاری احساسمان را سد کنیم
عشق در حالتی خوب است خوب خوب خوب
پس نباید با اگر یا شاید آن را بد کنیم
دل به دریا میزنم من دل به دریا میزنی؟
تا توکل بر هر آنچه پیش می آید کنیم.
می توانی می توانم می شود نه شک نکن
باورم کن تا نباید را فقط باید کنیم

در ابتدای برنامه مهران دوستی این سوال را مطرح کرد که «چرا بعضی از ما فضولی می کنیم؟» بخشهایی از صحبت‌های «فرزاد حسنی» را در ادامه بخوانید:

*مردم وقتی یک نفر را در فاصله ای از خودشان می‌بینند در عین حال که لذت می‌برند دوست دارند برایش یک اتفاقی بیفتد. وقتی یک نفر که از تو بهتر است برایش اتفاقی می افتد پاسخی می شود برای همه فروخوردگی ها و شکست های تو. انگار تو دیگر برای همه ناراحتی هایت عذاب وجدان نداری. دلت خنک می شود. جیمز دین سه تا و نصفه ای فیلم بازی کرده. به جایگاهش کاری ندارم. هر سال برایش جشنواره می گذارند. این قدر نگهش می دارند. اما ما بهترین بازیگران و هنرمندانمان را تخطئه می کنیم. ما آدم های بزرگ را کوچک می کنیم. کشور آمریکا تاریخ نداشته اش را تبدیل به یک تاریخ جهانی می کند.


*عده‌ای از ما که منظورم اکثریت است زمانی که توفیقی را می‌بینیم در برابرش واکنش نشان می‌دهیم. وقتی محمد اصفهانی و خواجه امیری می‌‌رود بالا که بخواند برایش دست می‌زنیم؛ ولی می گوییم اگر پایش در برود و زمین بخورد چه حالی می کنیم. چقدر دوست داریم فیلم یک نفر دربیاید. یک ترانه ای هم داریم که می گوید «بگیر دست فتادگان را به شکر بازوی پرتوان» . همه دوست دارند دست هم را بگیرند. هر وقت ببینند خدای نکرده مهران سرطان گرفته است همه کمکش می کنند. . اگر بگویند مهران جایزه بهترین گویندگی را در آسیا گرفته است نصف همکاران می خواهند خفه ات کنند.

* فضولی و اظهار فضل یا برای داشتن اطلاعات اضافی است و یا برای اظهار نظرهای بیجا و ما آدم هایی هستیم که منتظر این کارهای بیجا هستیم. یک مقدار گوشمان بیشتر از هوشمان است. دوست داریم همه چیز را بشنویم.

*دوستی پیامک فرستاده که نگویید فضولی؛ ما کنجکاو هستیم. آن فرهاد بود که در کتاب دوم دبستان کنجکاو بود؛ ولی ما فضول هستیم.

*گاهی وقت‌ها خودمان به بعضی‌ها اجازه فضولی می‌دهیم و اجازه می‌دهیم در مسائل شخصیمان دخالت کنند. ما نباید خودمان فضول باشیم و اجازه بدهیم یک عده به خلوت ما ورود پیدا کنند و چیزی بگویند. وقتی در خانه را باز گذاشتی دزد و سگ و گربه با هم داخل خانه می شود.

من برای مرضیه برومند می میرم؛ ولی تازگی چیزهای عجیب و غریب می گوید. مثلا به مهریه مهناز افشار هم کار دارد!


*این را به خاطر خودشیرینی نمی گویم. خیلی وقت ها ممکن است دیگران از من تعریف کنند و بگویند برنامه هایت خیلی پرمخاطب است. به خدا وقتی کار قدیمی ها را گوش می‌کنم می‌فهمم چقدر کم هستم. ملت ایران می‌دانند که من تا به حال به آنها دروغ نگفته‌ام. کارهای قدیمی را گوش می‌کنم؛ می‌فهمم که من چقدر کم و کوچکم. وقتی مهران دوستی در ابراز صدایش این قدر درست عمل می کند، واقعا آدم احساس می‌کند خیلی باید بدود.

*ما وظیفه داریم غم های مردم را در دستگاه خودمان خرد و تبدیل به شادی کنیم. این وظیفه ما مجری هاست.

*من برای مرضیه برومند می میرم؛ ولی تازگی چیزهای عجیب و غریب می گوید. مثلا به مهریه مهناز افشار هم کار دارد!

*آدم قبل از این که بخواهد پیکاسو شود باید کمال الملک شود. خیلی از مخاطبان می گویند ما می خواهیم فن بیانمان خوب شود. فن بیان به چک و چونه و تلفظ ربط پیدا می کند. ما یک فن خطابه هم داریم که آموزش دادنش خیلی سخت است. ما نمی توانیم یاد بدهیم که مردم چطور فکر کنند. واقعا گوینده و مجری کم داریم. نه هر که سر بتراشد قلندری داند.

*مهران دوستی: من و فرزاد حسنی خیلی با هم رفیق هستیم. همدیگر را در اداره و جشنواره می بینیم. همفکر هستیم. تلفن های زیادی راجع به فرزاد شده است. فرزاد گواهینامه رانندگی ندارد. اگر بخواهند شمال بروند 120 هزار تومان می دهند با آژانس می روند. واقعا آدم دوست داشتنی است. خیلی خوب حرف می زند. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۷۳
نا فقضول
United States
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۲
منم همینارو قبلا نوشتم ولی جام جم نمایش نداد!
اصلا به ما مردم چه ربطی داره كه خانم سابق فرزاد احساساتشون از زندگی شخصی شون رو میان تعریف می كنند؟
فرزاد خوب یا بد! شما مصمم یا پشیمان
به ماچه؟
آقای جام جم تیتر علمی بزارین تا سواد ما مردم بالا بره
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۲
فرزاد یعنی كه تو خدای اخلاقی دیگه مردم این چیزها را بخدا از امسال شماها یاد گرفتن.
ی شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۳
مشكل از خودتون وقتی ازدواجتون ثبت شد به روزنامه ها ومجلات اجازه دادین تو حریم خصوصی شما وارد شوند واینكه این دونفر ازدواج كردن شد تیتر روزنامه والان خیلی طبیعی كه ماجرای طلاق هم تیتر شود بنظر من به رسانه ها نباید اجازه ورود به زندگی شخصی افراد مطرح كشور رو داد وهمین خودش باعث میشه مردم هم براشون مهم نباشه كه كی چطور زندگی میكنه و....
این فضولی نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۲
ببینید وقتی یكی از هنرمندانی كه خیلی ادعاش میشه ، میاد یه انتخاب نادرست اونم توی یك سنی كه جا افتاده است میكنه و فقط فقط هم برای اینكه اسمش سر زبون ها بیفته خب بیننده ، شنونده یا خواننده رو به هیجان میاره كه اینی كه ما داشتیم ازش الگوبرداری می كردیم چرا اینطوری خورده زمین؟ دلیلش چی بوده ؟ وقتی عكسای عقدشون رو میدن تو سایت خب باید منتظر هر اتفاق خوب و بدی باشن . یعنی خودشون خواستن كه سر زبون ها بیفتن . این فضولی نیست . این یك آزمایش روی فردی هست كه میگفته من خیلی می فهمم . می خواهیم برامون یك تجربه بشه كه بگفته آزاده نامداری دیگه به هركسی اعتماد نكنیم .
محسن درستكار
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۱
۳
*گاهی وقت‌ها خودمان به بعضی‌ها اجازه فضولی می‌دهیم و اجازه می‌دهیم در مسائل شخصیمان دخالت كنند. ما نباید خودمان فضول باشیم و اجازه بدهیم یك عده به خلوت ما ورود پیدا كنند و چیزی بگویند. وقتی در خانه را باز گذاشتی دزد و سگ و گربه با هم داخل خانه می شود.
آقای حسنی بهتر است كمی ادب داشته باشید. در این دنیا افراد معروف زیادی هستند كه ازدواج میكنند و آن را رسانه ای نمیكنند. وقتی ازدواج رسانه ای شد طلاق هم رسانه ای میشود.
دریا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۲
منم با نظرات اقای حسنی موافقم و وقتی خبر طلاق را خواندم برای هردو ارزوی روزهای بهتر وارامش كردم(باهمین نام كاربری دریا كامنت گذاشتم)
اما نمیشه انتظار داشت كه یكجور فكر كنند عمل كنند.شما كه ادم مشهوری هستی و در هزاران كنسرت با همسر و نامزدت ظاهر می شوی باید یك درصد احتمال این روزها را هم بدهید
باید با شناخت بیشتری ازدواج كنید چون شما مشهوری (نه الگو نه ادم بزرگ)
ولی در حال حاضر امیدوارم همه ی ما از غم و شكست هم نوعمان غمگین شویم نه ذوق زده وهمیشه برای دیگران خوبی و خوشبختی بخواهیم..... آمین
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۰
آقا به ما چه مربوطه ؟!! فكر نكن آقا فرزاد همه مردم بیكاران و منتظر ببینند برای زندگی شمای بازیگر و امثال شما چه اتفاقی میفته ؟ در ضمن عده ای فضول را به عموم آحاد جامعه تعمیم ندهید و نگویید منظورم اكثریت است.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۲
۲
چقدرم از خود متشكر تشریف دارن این آقای حسنی.آقا به چه چیز، بقیه باید حسرت بخورن اگه شهرتی داری از همین مردمه.واسه من اصلا مهم نیست كه جدا شدی نشدی اصلا با كی ازدواج كردی ولی بخاطر همین تكبر زیادت هروقت تو تلویزیون مدیدمت شبكه رو عوض میكردم.
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۲
۲
آقا فرزاد این همه آسمان و ریسمان برای چی است؟!تاریخ نداشته آمریكا و كوچك كردن آدمها ووووواین شما بودی كه باهمسر سابقت آمده بودید در تلویزیون و شعرهای عاشقانه میخواندی حال چی میگی مثلا آنهم برای توجیح؟!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۲
با سلام . روزی كه این دو مجری عزیز با هم ازدواج كردندخیلی خوشحال شدم ، چون به هر دو بزرگوار ایمان داشتم . به دنبال اینكه چه چیزی باعث این مشكل شد نیستم ، ولی بترسید از خدا و اینكه ندانسته به قاضی رفتن و یا حرف یك گروه را شنیدن و قضاوت كردن تاوان سختی به دنبال خوهد داشت.ای كاش من كمترین می توانستم كمكی كنم تا همچنین حادثه ایی بر ای این عزیز رخ نمی داد . از آنجایی كه در نا امیدی بسی امید است شاید دوباره این زوج را در كنار یكدیگر ببینیم .
mahmood
United Kingdom
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۱
۰
كسی كه زنش رابعدازچندماه طلاق میده معلومه هنوزتاخودسازی راه طولانی داره مردم گول این حرف های كتابی وسقلمه ای رانمیخورند.
milad
United States
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۱
۱
جناب آقای حسنی شما فرد خاص یا موفقی نیستی كه كسی بخواد به شما حسودی بكنه و یا در كارتون فضولی كنه...
اعتماد به نفستون رو تحسین میكنم!!!!!
mmmm
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۲
آقا به ما چه مربوطه ؟!!
دیگه موضوعی در مملكت ما نیست كه این شده موضوع مهم و همه در موردش حرف میزنن
یه خانم (برداشت شخصی )
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۱
۲
من هم می خواستم ازدواج كنم اما طرف مقابلم یه ادمی مثل ایشون از لحاظ اخلاق بود یعنی آدم ی كه می خواد تمام زندگی زنش رو اداره كنه . نمی دونم چرا اكثر مردها تو كشور ما خودشون رو مالك زن می دونند .وقتی كسی در مورد حرف زدن و كوچكترین حركات نظر میده و می خواد من رو اون جوری كه دوست داره تغییر بده (در عین حال خودش هم هیچ تغییری نكنه ) خیلی برام سخته . كاملا به هم میریزم و دیگه خودم نیستم . خواهشا آقایون این رو مدنظر قرار بدن . قرار نیست طرف مقابل شمادر كنترل كامل شما باشه خیلی مردها باوجود اینكه ظاهر خیلی به روزی دارن و ادعاشون هم میشه این ایراد بزرگ رو دارن .
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۱
با سلام ممنون از اینكه این مطالب رو نوشتین و پیگیری كردین ممنونیم واقعا مساله حیاتی است كه ما باید از زندگی شخصی دو نفر كه به دلایلی نخواستن با هم زندگی كنن با خبر بشیم .!!! اینقدر این موضوع مهم است كه تیتر باید بشه و یكساعت و نیم برنامه رادیو رو به خودش اختصاص بده ......باور داشته باشیم مواردی بسیار عمومی تری از این مساله كاملا شخصی وجود دارد كه اصلا به سراغش نمی رویم .
navid
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۱
بابا ول كنین شما هم به ما چه آخه
ایرانی
Netherlands
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۱
وااه اینكه اصلا در مورد جداییشون چیزی نگفته!!چقدر تیتر با متن فرق داره!
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۰
عرض سلام وادب.تا الان خیلی روی علت طلاق دو بزرگوار حساس نبودم اما راستش وقتی لحن تند و توهین آمیز جناب حسنی رو دیدم (سگ دزد)هم تعجب كردم وهم قضاوت كردم شاید علت تند وگزنده بودن ایشان بوده است.به هرحال منم بانظر دوستان موافقم اون شعرخوانی با احساس وعاشقانه رو باور كنیم یا طلاق رو . متاسفم
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۰
حالا میفهمم آزاده چی كشیده شوهره گواهینامه نداشته مثل شوهر من.البته من طلاق نگرفتم.
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۱
آقای فرزاد حسنی كسی كه به دنبال شهرت باشه و عقدشو تو بوق و كرنا بذاره وقتی هم كه طلاق بگیره باید انتظاره به قول خودتون فضولی رو داشته باشه البته این كنجكاوی هستش و باعثشم خود شما هستید لطفا مردم رو مقصر ندونید چون هیچوقت ماه پشت ابر نمیمونه موفق باشید
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۲
این قدر كه شما خودتون را مهم و محق می دونید باراك اوباما هم نمی دونه . چه خودشیفتگی در گفتارش به چشم می خوره. معلومه كه باید خانم نامداری ازت طلاق بگیره .
من , من و فقط من
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۴
با سلام آقای حسنی وقتی هنوز عقد نكردی تو كنسرت جار زدی كه می خوای عقد كنی , هنوز مهر عقدت خشك نشده عكسها تو دادی كه برات همه جا بزنن چون خواستی تو چشم باشی چون تو منیت موندی و نخواستی یه قدم از زمین فراتر بری , اومدی تو رسانه ها وادعای فهم كردی , جدا از اینكه الان داری مردم رو فضول خطاب می كنی به خانواده همسرت هم رحم نكردی و تو برنامه عید حرمت و حریم حتی زنت و خانوداه شود نگه نداشتی , حالاداری به مردم صفت فضولرو می دی ؟؟؟؟ همین مردم تو رو به اینجاییكه هستی رسوندن همین ها از تو و برنامه ها ت حمایت كردن تا تو دیده بشی حالا داری بهشون می گی فضول؟؟؟ كی باعث ایجاد فضولی تو مردم شد؟ تاتو عكسها رو منتشر نمی كردی هیچ كس متوجه حتی عقدت نمی شد چه برسه به كنجكاوی كردن , فقط برات دعا می كنم روزی برسه كه ببینی كه در حق خودت و زندگیت هم خیلی اجحاف كردی چه برسه به اهانت و توهین به شعور مردم برای یك قدم بالاتر رفتن .
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۲
سمانه خانم گواهینامه نداشتن كه عبیب نیست خیلی ها هستن كه از راتتدگی كردن میترسن
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۱
با سلام.جناب آقای فرزاد حسنی شما كه اكثریت مردم را به اظهار فضل و فضولی و تحمل نكردم موفقیت دیگران متهم میكنید بد نیست یكبار برنامه‌ای كه چند سال پیش مجریش بودین (اسم برنامه را یادم نیست) و آدمهای موفق را دعوت میكردید و باهاشون صحبت میكردین را بازبینی كنین تا ببینین چه جوری خودتون تمام سعیتون را میكردین كه طرف مقابلتون كه تازه به عنوان آدم موفق آورده بودینش را له كنین. من واقعا تعجب میكردم آدم احساس میكرد چقدر یك فرد میتونه تنگ نظر باشه كه اینجوری با میهمان برنامه‌اش رفتار كنه. شما بارها به افراد به صراحت میگفتین فكر نكن هنر كردی كه مثلا نفر اول كنكور كردی نه جانم هنر نكردی .... البته بعضاً كه خودتون هم متوجه زیاده‌روی خودتون میشدین میگفتین میخاستم ظرفیتتون را امتحان كنم. حالا هم فكر كنین كه بقیه میخان ظرفیت شما را محك بزنن. البته من واقعا قصدم یادآوری و تذكر به امید اصلاح بود و نه ملامت و خدا میدونه كه از مشكل شما خوشحال نشدم و امیدوارم كه این هزینه بزرگ برای شما بهای درس گرفتن و تواضع داشته باشه.
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۳
با سلام بنده خودم شاهد بودم در برنامه نوروزی این دو مجری محترم كه با هم اجرا میشد آقای فرزاد حسنی عزیز خانم نامداری را با عنوان غضنفر خطاب كردند(برنامه زنده) شما خود قاضی بقیه ماجرا و اختلافات ممكنه در اختفا باشید تشكر
صبا خانوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۱
اصلا به ما چه من از جفتشون خوشم نمیاد چه برسه كه دیگه بخوام خبر طلاق شونو بشنوم
والااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا به قرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۱
آدما وقتی یه ذره از مردم عادی شناخته تر بشن این جور اتفاقات كاملا عادیه مخصوصا واسه ایران كه دوست دارم كاملا اشراف داشته باشن به زندگی آدما هرچند كه عبرتم نمیگیرن ولی آدما آزاد آفریده شدنند و حق دارن كاملا آزاد واسه زندگیشون تصمیم بگیرن
سهیلا كرمی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۱
جناب حسنی مودب باشید. دزد و سگ و گربه؟؟!!!! واقعا كه
من
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۲
ای بابا چقدر تو زندگی مردم كنكاش میكنین
خب راضی نیستن
میفهمیننننن!!!!!
بابا حق الناسه .......

كبوتر حرم عشق
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۰
رعنا
United States
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۰
جناب آقای حسنی شما فرد خاص یا موفقی نیستی كه كسی بخواد به شما حسودی بكنه و یا در كارتون فضولی كنه... اعتماد به نفستون رو تحسین میكنم!!!!!
با این نظر موافق هستم
اصلا من فرزاد حسنی را نمیشناختم الان شناختم یعنی ایشان نه معروف هستند و نه الگو
رعنا
United States
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۱
با سلام.جناب آقای فرزاد حسنی شما كه اكثریت مردم را به اظهار فضل و فضولی و تحمل نكردم موفقیت دیگران متهم میكنید بد نیست یكبار برنامه‌ای كه چند سال پیش مجریش بودین (اسم برنامه را یادم نیست) و آدمهای موفق را دعوت میكردید و باهاشون صحبت میكردین را بازبینی كنین تا ببینین چه جوری خودتون تمام سعیتون را میكردین كه طرف مقابلتون كه تازه به عنوان آدم موفق آورده بودینش را له كنین. من واقعا تعجب میكردم آدم احساس میكرد چقدر یك فرد میتونه تنگ نظر باشه كه اینجوری با میهمان برنامه‌اش رفتار كنه. شما بارها به افراد به صراحت میگفتین فكر نكن هنر كردی كه مثلا نفر اول كنكور كردی نه جانم هنر نكردی .... البته بعضاً كه خودتون هم متوجه زیاده‌روی خودتون میشدین میگفتین میخاستم ظرفیتتون را امتحان كنم. حالا هم فكر كنین كه بقیه میخان ظرفیت شما را محك بزنن. البته من واقعا قصدم یادآوری و تذكر به امید اصلاح بود و نه ملامت و خدا میدونه كه از مشكل شما خوشحال نشدم و امیدوارم كه این هزینه بزرگ برای شما بهای درس گرفتن و تواضع داشته باشه.
ساره
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۳
من فك میكنم خانم نامداری بخاطر تلخ زبانی های فرزاد حسنی ازش جدا شد,اخه اقای حسنی تو تیكه انداختن مهارت خاصی داره,مخصوصا تو برنامه زنده و جلوی میلیون ها ادم كه به خانومش تیكه مینداخت هنر نیست,
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۱
حسنی خیلی اعتمای به نفس داری
عباس - ص
United States
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۱
... ازكوزه همان برون تراود كه دراوست ...
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۱
با سلام جناب اقای حسنی اصلا زندگی شما چه اهمیتی برای كسی داره كه شما یك ساعت و نیم از وقت رادیو رو به حرفای خودتون اختصاص دادید مردم هزار جور گرفتاری دارن دیگه همین مونده كه پای حواشی زندگی شما بشبنیم به ما چه
ص: ه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۱
آقا فرزاد نگه داشتن زن و حقوق زن هنریك مرد ه اعتماد به نفس زیاد وكوچك كردن دیگران یك ضعف بزرگ است انسان باید بداند كجا حرف بزند وحدود راحفظ كند وبه حق دیگران احترام بگذارد همیشه موفق است
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۰
آقای حسنی واقعا فكر كردی كی هستی؟؟؟
یه آدم مهم ؟ یه آدم جذاب؟ یا اینكه یه آدم خیلی با سواد.؟......................
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۱
نمی دونم ما ایرانیا چرا فكر میكنیم توی هرموضوعی كه پیش میادباید دخالت كنیم واظهارنظر....
گاهی سكوت كردن بهتره
این مورد هم ازمواردیه كه احتیاج به سكوت وتامل داره نه نظرات واظهارات بی فایده
شیما
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۱
۱
من اصلا دلم نمیخواد كسی رو قضاوت كنم یا تو زندگی كسی دخالت كنم.یه روزی ازدواج آقای حسنی با خانم نامداری خیلی پر سر و صدا اعلام شد.امروز هم طلاقشون.روزی كه ازدواجشون اعلام شد كسی پرسید از كی به هم علاقه داشتن؟ از كی شروع شد رابطشون؟ كسی پرسید زندگیشون چطوره؟ اما حالا كه جدا شدن همه میخوان سر دربیارن كه چی به چی بوده.الكی قضاوت میكنیم.
چرا ما آدما اینجوری هستیم؟مگه همه كسایی كه جدا میشن از اول میدونستن قراره طلاق بگیرن؟ مثل این میمونه به كسی كه یه جشن عروسی مفصل داشته و به هر دلیلی طلاق گرفته بگیم چرا عروسی مجلل گرفتی تو كه قرار بود طلاق بگیری.
ازدواج یه خبر خوبه یه خبر شیرین و طلاق یه خبر تلخ.چرا اصرار دارید روی خبرای تلخ مانور داده بشه؟
دونفر كه از هم جدا میشن یه عالمه غصه تو دلشونه بیاید ماها با كنجكاویامون نمك به زخماشون نپاشیم.
بهترین مرهم برای این غصه ها فراموشیه.چرا نمیذارید فراموش كنن؟
چرا دست از سرشون بر نمیدارید؟
با تمام احترامی كه برای فرزاد حسنی قائل هستم اما اصلا طرفدارش نیستم ولی حس میكنم به عنوان یه مجری موفق خیلیا دلشون میخواد ازش جمله ( من اشتباه كردم ) رو بشنون.
این اصلا منصفانه نیست
متاسفم
نازنین مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۱
۱
من خودم از طرفدارای پروپاقرص اجرای آقای حسنی هستم اما به شدت با ایشون در این زمینه مخالفم.اولا آقای حسنی خودشون به خواست خودشون تمام عكسای مراسم عقد و حتی جشن تولد شون رو پخش كردن و حجاب كامل همسرشون نشون میداد كه پخش شدن عكسا از قبل توسط خود شخص ایشون برنامه ریزی شده بوده همینطور خود ایشون از دوست نویسندشون درخواست نوشتن متنی برای اعلام ازدواجشون كرده بودن.پسسسسسسس كسی كه خودش همه ی اخبار خصوصی زندگیش رو رسانه ای میكنه حق نداره از فضولی حرف بزنه. در ضمن آقای حسنی حضور شما در برنامه ی مهران دوستی هم از قبل به خواست خود شما طراحی و برای شخص خود شما برنامه ریزی شده بود چراكه دلیلی نداشت موضوع برنامه ی مهران دوستی درست مصادف با حضور شما (فضولی)باشه .انتخاب این موضوع و ارائه ی نود در صد مطالب راجع به این موضوع توسط شما توهینی بود به مردم .شما خواستید توی یه برنامه ی رادیویی به همه ی مردم بگید :فضول.فقط به جرم اینكه در مورد زندگی عمومی نه شخصی شما اظهار نظر كرده بودن.آقااااااااااااای حسنی رادیو جای تو دهنی زدن و زیر سوال بردن شخصیت مردم نیسسسسسسسس!
ZaHrA
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۱
برادر من! آقای حسنی ما دوس نداشتیم همچین اتفاقی واستون بیفته ولی خب حالا كه افتاد همه رو متعجب كرد! واسه من به شخصه همونقدر كه ازدواجتون عجیب بود خبر طلاقتون هم عجیب بود! ولی حق بدین به من و همه مردم دیگه كه میان اینجا و این اخبار رو دنبال میكنن و میخوان بدون بالاخره چی شد كه اینطور شد؟ وقتی دو تا مجری مطرح و پر حاشیه باشین...وقتی خیلی راحت میاین جلوی اون همه ملت كه خیلیاشون مجردن و بالاخره دل دارن جلو دوربین واسه هم دل میدین و قلوه میگیرین شعر میخونین...حق ندارین به مردم بگین فوضول!!! اینقدر هم خودتونو نگیرین ملت هم اشتباه كردن كه توقع زیادی از شما داشتن...
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۰
شما خودتون روخیلی بالا گرفتید خودتون رومثلا هنرمند می دونیداین همه ازدواج خداپسدانه صورت می گیره فقط ازدواج شما باید رسانه ای شودوگرنه مردم به شما توجهی ندارند
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۰
آخه چرا بعضی از هنرمندان و آقایونی مثل ایشون فكر میكنند اكثر مردم فضول هستند حق ناس هست اصلا شما بیاید شهر ما از نصف مردم بپرسید این آقا را می شناسند یا نه.حالا ما هم كه می شناسیم فقط از تلویزیون دیدیم خودشون اومدن برنامه عید خودشونو نشون دادند به ما چه زندگی تو
به این می گن اعتماد به نفس كاذب آقای حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۱
نه فرزاد حسنی نه آزاده نامداری، هیچكدوم نه الگواند نه موفق اند نه معروف به خوب بودن فقط مشهورند به پر ادعایی و بی ادبی .... این روزنامه نگارها و خبرنگارها هستند كه ازدواج و جدایی شمار رو تیتر می كنند وگرنه كه مردم نه فضولند نه اون چیزهایی كه آقای حسنی گفته. خداروشكر هر موقع كه هردوی اینارو توی تلویزیون میدیدم كانال رو عوض می كردم.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۱
۰
فرزاد جان راستش به اعتماد به نفست غبطه میخورم ... مقایسه ؟ تاریخ آمریكا ؟ هنرمندان و بازیگران ؟ جوك خوبی بود بسیار خندیدیم ....
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۰
واسه ی ما كه مهم نیست شما چیكار میكنی.مردم انقدر بدبختی دارن كه طلاق شما توش گمه. به مردمم نگو فضول .وقتی تو تلویزیون شهر عاشقانه واسه زنت میخونی نباید انتظار داشته باشی حالا هیچ كس كنجكاو نشه چرا طلاق گرفتین!!
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۰
واسه ی ما كه مهم نیست شما چیكار میكنی.مردم انقدر بدبختی دارن كه طلاق شما توش گمه. به مردمم نگو فضول.وقتی تو تلویزیون شهر عاشقانه واسه زنت میخونی نباید انتظار داشته باشی حالا هیچ كس كنجكاو نشه چرا طلاق گرفتین!!
رازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۰
با نظر خانم zahraكاملا موافق هستم.قضاوت خوب نیست ولی بدتر از اون اینه كه ادم خودشو در معرض قضاوت بذاره.شما تو رسانه هم واسه نامداری شعر عاشقانه خوندی هم شب عید توهین وتحقیرش كردی یعنی احساسات شخصیتو جلو میلیون ها بیننده نشون دادی! و حالا كه مردم چه درست چه نادرست كنجكاوند كه البته نگرانند.اونارو فضول خطاب میكنی.البته كه این ادبیات از شما دور از ذهن نیست.
سپیده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
۰
۰
اون دوستی میگه (این فضولی نیست) شما از كجا میدونستید كه انتخاب ایشون نادرسته؟ اتفاقا فكر میكنم همونطور كه خودشون گفتن فضولی ها و موج منفی اطرافیان تو زندگیشون تاثیر داشته . . . . . متاسفانه فرهنگ بدی كه میگن تو جامعه ما رایجه و بیشتر مردم بد همدیگرو میخوان. در ضمن یك مجری یا بازیگر یا خواننده صرفا چون مشهوره دلیل نداره كه الگو هم باشه!
هستی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۱
آقای فرزاد حسنی متأسفانه همیشه از ادبیات تند و گاهاً بی ادبانه استفاده می كند و به خودش اجازه می دهد كه با مخاطبش هر جوری دوست دارد صحبت كند فرقی هم نمی كند از چه قشری باشد مثل همین كلمه فضولی كه به كار بردند و مخاطبان خود را با این نام خواندند كه اصلاً توجیهی برای ان وجود ندارد شما كه دوست نداشتید دیگران در زندگیتان فضولی كنند می توانستید تو گوش و كرنا نكنید و اینقدر هم شعرهای به ظاهر عاشقانه برای همسرتان در رسانه های مختلف نسرایید شما اگر اهل مبادی اداب بودید و معنای فضولی را می دانستید هیچگاه از مسائل خصوصیتان در بر نامه زنده كه مربوط به گله مندی شما از خانواده ازاده نامداری می شد سخن به میان نمی آوردید چون ربطی به مخاطبان ندارد همانطور كه ازدواج شما و میزان علاقه شما كه در شعرهای عاشقانه ای كه در وصف ایشان گفتید به مخاطبان ربطی پیدا نمی كند بنابراین وقتی در این موارد دیگران را خودتان وارد می كنید ورود آنها در طلاقتان چیز عجیب و غریبی نیست این مخاطب نیست كه فضول است این شما هستید كه دیگران را تحریك به فضولی می كنید پس خواهشاً انگشت اشاره را از سوی مخاطب بردار و متوجه خودت كن.
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
من با فضولی نكردن موافقم.ولی به نظرم كسی باید این حرف هارو بزنه كه سابقه ی خراب كردن همسرش و خانواده همسرش رو تو برنامه زنده شب عید نداشته باشه.اقای حسنی خودش باعث شد و به مردم اجازه دادكه درمورد زندگی خصوصیش حرف بزنن.چون خودش خصوصی ترین مسایل زندگیش رو تو برنامه زنده گفت.هرچه برای خود میپسندیم برای دیگران هم بپسندیم.
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
من با فضولی نكردن موافقم.ولی به نظرم كسی باید این حرف هارو بزنه كه سابقه ی خراب كردن همسرش و خانواده همسرش رو تو برنامه زنده شب عید نداشته باشه.اقای حسنی خودش باعث شد و به مردم اجازه دادكه درمورد زندگی خصوصیش حرف بزنن.چون خودش خصوصی ترین مسایل زندگیش رو تو برنامه زنده گفت.هرچه برای خود میپسندیم برای دیگران هم بپسندیم.
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
آقای حسنی من شمارا بعنوان یك مردایرانی باغیرت تحسین می كنم به نظر من جذبه یك مرد ایرانی در غیرتشه كه شما دارید شما شایسته بهترینها هستید متاسفانه ما زنهای ایرانی الگو برداری غلط از فمنیسم اروپایی داریم من ازینكه شوهرم بهم الگو بده راهنماییم كنه وحتی نه بهم بگه عاشقانه تر دوستش دارم بازم میگم شما شایسته بهترینها هستید
فضول
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
سالومه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
آدم متاسف میشه اینهمه كامنتای محبت آمیز!!!!! می بینه ما مردم عادت داریم كسیكه سرطان میگیره بهش میگیم حقت بود ازبس رعایت نكردی، كسیكه بیكار میشه میگیم حقت بود حتما یه خبطی كردی كسیكه طلاق میگیره بازم میگیم حقت بود بلدنبودی زندگی كنی وخلاصه اگه كسی بخوره زمین میگیم حقت بود ولهش میكنیم!غافل از اینكه اون چقدر درد تو دلشه..... خودمونیم خیلی بی محبت و بی انصافیم
بانوی ایرانی
Iraq
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
۰
۰
سلام اقای حسنی من هم شماوهم خانم نامداری روبه عنوان مجری محبوبم همیشه دوست داشته وخواهم داشت ولی همیشه حس میكردم شما زوج خوبی نمیتوانیدباشیدولی همیشه ارزوی خوشبختی برایتان میكردم مسایل شخصی شماهم به خودتان مربوط است وماحق اظهارنظروسرك كشیدن به زندگی شمارانداریم مافضول یاكنجكاو نیستیم فقط دلمان میخواهد كسانی راكه دوستشان داریم همیشه شاد وموفق ببینیم به امید شنیدن خبرهای خوش ازشماهستیم
اناهید
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
۰
۰
به خودش اجازه میده به همه توهین كنه
شیرین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
۰
۰
طلاق درقشر اكادمیك نوعی شهامت و نشانه احترام به سلیقه خود نوعی است و اصلا ربطی به شكست ندارد.
شیرین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
۰
۰
طلاق در قشر اكادمیك نوعی شهامت و نشانه احترام به سلیقه خود نوعی است و من این شهامت رو به ازاده خانوم تبریك میگم .
یه دوست
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
۰
۰
من كار به اینكه چرا طلاق گرفتن یا مقصر كی بوده ندارم فقط میدونم كه شانس و خوشبختی یك بار در خونه ی ادم و میزنه واین شانس برای خانم نامداری دیگه تكرار نمیشه ایشون بهتر بود همون اول بیشتر در مورد انتخابشون فكر میكردن تا مجبور نشن حالا اینقدر با عجله تصمیم به جدایی بگیره
مری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
انسان یاد میگیره وانتخابهای خوب همیشه منتظر ادمهای باهوشن هر انسانی خودش با تجربه كردن صلاح خودش رو تشخیص می ده ممكنه یه موضوع برای من خوب وبرای تو مضر باشه وبا روحیاتت سازگار نباشه پس انتخاب این راه حق ازاده نامداریه و شانس یك بار نیست همیشه همیشه داره در میزنه فقط كافی تو اگاه باشی این الهام و بگیری درو باز كنی یاد بگیری خود خواهی و خود شیفتگی هم به خود ادم ضرر میزنه هم به دیگران گاهی یكی راحت میشكنه واین اجازه روبه دیگران میده گاهی یكی اصلا این اجازه رو نمی ده مثل اب پاك وروان میره {وقتی ازدواجی رسانهای میشه پس چرا طلاق رسانه ایش عجیب میشه این یه فرار از واقعیت كه میگیم فضولی؟ یا در فرهنگ ما نیست؟ چی حرف زدن در مورد خودمون! به نظربهتره كه ادما به جای اینكه هر وقت دچار مشكل شدن پای فرهنگ و وسط بكشن بگن شخصن تمایل ندارن واین حقشون وما باید یاد بگیریم احترام بزاریم ونباید برای ازاده نامداری هم تعیین كنیم چی بگه چی نگه مایی كه تا یه چیزی میشه میگیم ازادی پس باید تمرین كنیم هر شخصی مختاره وادن خصلت انسانه مگه نه؟} ممنونم با تامل وارزوهای خوب
!
آلاله
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
۰
۰
یكی از بدبختی های جامعه امروز رفتار ها و گفتارهای غیر متعارف آقایان است كه به گونه های مختلف آزارهای روحی خود را به همسر نشان میدهند حالا از مجری تلویزیون جلوی بیننده ها تا بقیه آقایان جلوی فامیل یا دوست و آشنا .رفتارهایی كه متاسفانه حریم زن و مرد را میشكند و قابل جبران نیست . احترام و دوست داشتن واقعی این نیست كه یك بار غزل عاشقانه بسرایی و هدیه گرانبها به همسر دهی و در فرصت دیگر چه در جمع چه خلوت او را خورد و شخصیت او را با خاك یكسان كنی . خوب بودن نوعی حماقت و سادگی در روابط ما شده كه در بین زوج ها هم به خصوص از طرف آقایان شیوع پیدا كرده .
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
۰
۰
بهتر نیست عیب خود را در زبانتان میبینید مواظب ان باشید.من كلی حدیث راجع به تند صحبت كردن میدانم شما كه دست به قلم هستید بخوانید.برای هر دویتان ناراحتم به نظرم اطرافیان ازاده را اذیت كردن تا به طلاق فكر كند.....
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
وقتی جو واجور عكس میگذاشتید عكس عقد عكس پاگشا وقتی جلوی دوربین زل میزدی به ازاده و جانم جانم میكردی فكر مسائل بعدشم میكردی.
شبنم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
۰
۰
بنظرمن هرآدم زنده ای اجازه داره آزادانه تصمیم بگیره،،،به هردلیلی حالا،،،هركی هرنظری داره روزندگیه خودش پیاده كنه نه هنرمنداوامثال اونا،هركسم ناراحت میشه میتونه صفحاتشون رونخونه،،،
حدیث
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
۰
۰
جناب آقای فرزاد حسنی اگه واقعا بحث ضرب وشتم صحت داشته باشه باید به حال شما تاسف خورد.شما اگر واقعا فن بیان وخطابه ای داشتید بهتر بود در ارتباط با همسرتان بكار میبردید به جای استفاده از زور وبازو.ضمنا چطور وقتی مراسم ازدواجتون رسانه ای شد یا حتی در مورد مهمانی رفتن خونه پدر خانم نامداری بزله گویی میكردید نگران حس كنجكاوی مردم نبودید ودر مورد این حس سخنرانی نمیكردید.
رها
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
واقعا متاسفم آقای حسنی چرا ب خودت اجازه دادی رو خانمت دست بلند كنی اافراد ضعیف النفس همچین كاری میكنن،
hasan
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
آقای حسنی خیلی قبولتون داشتم امابعداز دیدن عكس...
zsm
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
حالا كی گفت شماها بزرگین كه بخوان كوچیكتون كنن
زیبا ب
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
۰
۰
من چه باور كنید چ ن اولین بار دارم كامنت شخصی وحاشیه ای و غیر ضروری و علمی میبینم میخونم و مینویسم....با اینكه ارادت ویژه ای سابق بر این ب اقای حسنی و خانواده محترم شون وحتی افكار پیچیده و احتمالا پر خطر شون وریز بینی های منحر بفردشون ك كمبودش در مردان ایرانی بسیار زیاد ه(عامل جذب بانوان به خودشون شاید همواره همین مهم بوده وهست)داشتم... .و دارم .البته هیچ كس بی عیب نیست ...اما خدا شاهد تا دیروز حتی یك بار هم در فضای مجازی ب زندگی هنرمندا وهمچنین بی هنر ها.... مراجعه ووب گردی نكردم.وواقعا جز مسایل مورد نیاز عمر عزیزمو این همه بفنا ندادم باز تاكید میكنم ك علاقه ویژه ای ب ایشون داشتم برام خوشبختی شون جدآ وصادقانه قابل پیگیری بوده......اما تا دیروز هم این اخبار تاسف بار ك احتمالا از بیتدبیری و عدم شناخت طرفین فقط حاصل شده ..نه بد بودن ومقصر بودنشون و. جز متاسفانه خبر طلاق ك مال پارساله. خبری نداشتم . دایمم فرار میكردم ندونم سخته میدونم اما میشه... خیلی هم از دیروز ناراحتم و هنگم شوكه ام انگار ابروی خودم خط افتاده اما اما اما ببخشید مردم دوستان عزیز...خدا وكیلی واقعا امری مهمتر در زندگی تون از قلم نیافتاده ...نیست الان؟؟؟؟!چرا خودتون رو عادت ب حروم كردن وقت تون دادین ب قران اگه بیمار بودید یا ب هر دلیل میفهمیدین وقت دیگه كمه ، ندارید انصافا زار نمیزنیم ك چ ساعت ها ك از كشف لذتهای واقعی در جای دیگه محروم بودم و در دنیای دنی و پست مجازی ب بطالت گذروندم...ادم.؟؟؟؟؟! بازم جسارت منو ببخشید
ادم هر جور خودشو عادت بده ....لعنت ب روز مرگی وكوته نظری...نمیگم فضولی...همه ی این نصایح متوجه ی همین تایم تایپ الان خودمم هست و میشه ك تقریبا نیم ساعت شد !!!
چرا تكنولژی از ما مصرف میكنه وما از اون نه؟!!!! دیگه ابی ست ك ریخته با نظر هم خوندن ابرو ی این دوستان نه جم میشه نه هیچی دیگه ....
صا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
۰
۰
به نظرمن حسنی الانم خواسته بااینكارش جلب توجه كنه واقعا كه بیچاره آزاده نامداری واقعا خانومه
هویدا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
۰
۱
آقای حسنی شما خودت یك عمر در زندگی مردم سرك كشیدی و انگشت اشاره ات رو سمت همه گرفتی حالا كه نوبت به خودت رسیده میای و از مضرات فوضولی كردن میگی ؟
دنیا دار مكافاته
اجتهاد زنان سیره عُقلاست

درگفت‌وگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کرده‌ایم

اجتهاد زنان سیره عُقلاست

نیازمندی ها