آغاز هفته پنجم لیگ برتر از فردا

جنگ رحمتی و قلعه‌نویی در روز تسویه‌ حساب

جام جم ورزشی: مهرداد پولادی در تیم ضعیف الشحانیه قطر دو برابر پولی را که قرار بود از پرسپولیسی ها دریافت کند می گیرد اما با این حال او ارزان ترین فوتبالیست ایرانی لیگ ستارگان قطر است.
کد خبر: ۷۰۸۲۶۷
مهرداد پولادی از قطری ها چقدر می گیرد؟

به گزارش جام جم ورزشی ، مهرداد پولادی با قراردادی 700 هزار دلاری قرار است برای الشحانیه بازی کند. این رقم او را به ارزان ترین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر تبدیل کرده است. بازیکنانی نظیر پژمان منتظری،سیدجلال حسینی و مجتبی جباری با قراردادهایی یک میلیون دلاری و یکساله به تیم های ام صلال و الاهلی پیوسته بودند و اشکان دژاگه با قردادی 4 ساله به مبلغ 5 میلیون یورور راهی العربی شده بود.

البته پولادی نه تنها ارزان ترین قرارداد را بسته بلکه برای ضعیف ترین تیم قطری هم بازی خواهد کرد. گفته می شود تیم الشحانیه بسیار ضعیف است و احتمال زیادی می رود تا در پایان این فصل به لیگ دسته دو سقوط کند.

خبر دیگر اینکه باشگاه پرسپولیس رسما با پیوستن پولادی به الشحانیه مخالفت کرده است. پرسپولیسی ها گفته اند هرگز ITC به پولادی نمی دهند.

به هر حال مهرداد پولادی که پس از درخشش در جام جهانی انتظار می رفت به یک باشگاه اروپایی برود به احتمال 99 درصد فصل آینده در یک تیم ضعیف قطری بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها