مجموعه خاطرات آیت‌الله موسوی اردبیلی که به همت حوزه هنری و مرکز تنظیم نشر آثار این عالم برجسته کشورمان تدوین شده، بزودی چاپ و رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۷۸۹۴

بهمن بابیزان، مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی از انجام مراحل پایانی تنظیم و تدوین کتاب مجموعه خاطرات ایشان خبر داد و به فارس گفت: این کتاب در بخش‌های خاطرات آیت‌الله موسوی اردبیلی پیش از انقلاب، نگاهی به جایگاه فقهی، سیاسی و علمی ایشان و شخصیت آیت‌الله موسوی اردبیلی از نگاه دیگران، تنظیم و گردآوری شده است. این کتاب همچنین عکس‌هایی از زندگی آیت‌الله موسوی اردبیلی نیز را دربرمی‌گیرد.

او با بیان این‌که کتاب مجموعه خاطرات آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی بزودی رونمایی خواهد شد، بیان کرد: این کتاب به همت حوزه هنری و دفتر تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی به زبان فارسی به چاپ خواهد رسید و در چاپ‌های بعدی ناشر به دنبال ترجمه آن به زبان عربی نیز خواهد بود.

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی اردبیلی بابیان این‌که کتاب «دعا در قرآن» این استاد حوزه نیز در دست چاپ قرار گرفته است، تصریح کرد: کتاب «جمال ابها» نیز در حال به‌روز رسانی است که تا دو ماه آینده به چاپ رسیده و در دست علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها