جام جم آنلاین گزارش می دهد

چه کسی وزیر علوم می شود؟

جلسه استیضاح وزیر علوم آغاز شده است و موافقان و مخالفان آن نطق خود را آغاز کرده​اند، اما رئیس جمهور به مجلس نیامده است و معاون اول رئیس جمهور و فرجی دانا وزیر علوم با همراهی چند تن از وزرای کابینه به مجلس آمده​اند.
کد خبر: ۷۰۷۶۲۰
استیضاح وزیر علوم بدون حضور روحانی آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین هنوز مشخص نشده است که دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برای دفاع از وزیر علوم به مجلس می​آید یا نه اما بیژن زنگنه وزیر نفت، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، حمید گودرزی وزیر ورزش و جوانان، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلطانی‌فر، سیف و مجید انصاری نیز به همراه جهانگیری و فرجی‌دانا در صحن علنی مجلس حضور دارند.

رئیس جمهور امروز قرار است به استان اردبیل سفر کند، پیش از این درخواس شده بود که روز استیضاح به سه​شنبه موکول شود اما همان روز تعیین شده مورد توافق قرار گرفت.

احتمال می​رود اگر رئیس جمهور در جلسه استیضاح حاضر شود و از وزیر کابینه​اش دفاع کند در رأی نمایندگان مجلس بی تأثیر نخواهد بود.

تاکنون که آقای روحانی وزیرش را تنها گذاشته و به مجلس نیامده است. فرجی دانا نخستین وزیر دولت کابینه دولت یازدهم است که استیضاح می​شود.

گمانه​زنی​ها حاکی از این است که استیضاح وزیر علوم رأی می​آورد. تا ساعاتی دیگر سرنوشت وزیر علوم دولت تدبیر و امید روشن می​شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
همچین خبر رو داغ مینویسن كه انگاری باراك اوباما میخواد بركنار بشه
مردم بیچاره شدن اینا هنوز فكر وزیر علوم هستن
برید سر گنده های این مملكت رو استیضاح كنید كه میلیاردی اختلاس میكنن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها