فیلم سینمایی «فصل انار» فردا از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۳۶۱

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این فیلم درباه رضا، معلولی است که قصد ازدواج با دخترخاله معلول خود را دارد، ولی به خاطر مخالفت پدرش نمی‌تواند رضایت مادربزرگش را که تنها ولی اوست، جلب کند. رضا با دختر سالمی آشنا می‌شود و ... .

«فصل انار» را محسن شرفی‌نیا کارگردانی کرده و محمدرضا فروتن، ماه‌چهره خلیلی، میثاق زارع، لادن رحمتی، شقایق فراهانی، امید روحانی و سیدجلیل میرطبایی در آن بازی کردند. این برنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری فرشاد آذرنیا و با تنظیم رادیویی شیما جان قربان و به صدابرداری علی حاجی نوروزی ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

ضرورت حجاب در رادیو تهران

برنامه «عصر دین» امروز از ساعت 15 تا 16 به مباحث مبانی عفاف و حجاب اختصاص یافته است.

این برنامه کاری از گروه معارف و تربیت شبکه رادیویی تهران است که در قالب میزگرد پخش می‌شود و به تهیه‌کنندگی پژمان کریمی به مسائل مربوط به حوزه دین، مذهب و سیاست می‌پردازد. در این برنامه به شبهات عفاف و حجاب پاسخ داده می‌شود و چرایی و ضرورت عفاف و حجاب در جوامع انسانی بررسی می‌شود. حجت‌الاسلام بصیری و حاج محمدی کارشناس این برنامه هستند.

سواد سلامت جامعه در رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت امروز در برنامه فردای بهتر موضوع اعتلای سواد سلامت جامعه را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی شهرام زین‌العابدین ساعت 18 با موضوع ارتباط موثر بین تیم سلامت و رسانه‌های مروج سلامت با هدف اعتلای سواد سلامت جامعه پخش می‌شود. در این برنامه امیرحسین اسدی پژوهشگر رسانه‌های نوین، فرهاد قربانی مدیر گروه اخبار پزشکی شبکه خبر و محمدرضا واعظ مهدوی مشاور معاونت نظارت راهبردی دفتر ریاست جمهوری حضور دارند.

سه ستاره برای نفرات برتر کنکور

نفرات نخست کنکور درگروه آزمایشی ریاضی فیزیک (یاسمن سعیدی)، گروه علوم انسانی (علی ولایی) وگروه علوم تجربی (سید شایان پورمیربابایی) مهمانان برنامه سه ستاره هستند که فردا از رادیو جوان پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه جوان، ورزش و تفریحات رادیو جوان است که هر هفته با چهره‌های شاخص گفت‌وگو می‌کند و ساعت 15 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها