ممنون آقای جوان که باعث می‌شوید ساعت 11 کانال‌ها از «من و تو» و امثالهم برود روی کانال نسیم که تمرین خنده کنیم.
کد خبر: ۷۰۴۷۴۹
دم شما گرم آقای رامبد جوان
تلویزیون خندوانه را کم داشت. باید رامبد جوان با انرژی می‌آمد و می‌گفت: «می‌خواهیم بخندیم.» که خدا را شکر، آمد.


سپاس آقای جوان و تیم همراهی کننده‌تان در برنامه خندوانه. برنامه‌ای که همه، بالقوه مخاطبش هستند و حلقه‌ی مفقوده‌ی این روزهای مردم ماست.

خندوانه راحت است و بی‌ادعا. مهمان‌ها بی‌تکلف‌اند و‌ ادا. از خندیدن‌هایشان می‌گویند، از شیرین‌کاری‌هاشان که خیلی وقت‌ها خاطره‌های مشترکی با مخاطبان است.

ممنون آقای جوان که باعث می‌شوید ساعت 11 کانال‌ها از «من و تو» و امثالهم برود روی کانال نسیم که تمرین خنده کنیم. از وقار مهمان‌هایت لذت ببریم و بگوییم دمت گرم. هرچند مدیران برنامه‌ریز ما راس همان ساعت بیایند مجموعه «ساخت ایران» را از کانالی دیگر ببرند روی آنتن. شاید جوگیرانه باشد اما اگر دست ما بود، برنامه خندوانه را از ساعت 11 از همه شبکه‌ها پخش می‌کردیم شاید این خستگی مزمن که به جانمان افتاده کمی به در رود.

برنامه خندوانه تبلیغ ندارد و تنها هم به وسیله آنتن‌های دیجیتال می‌شود به آن دسترسی پیدا کرد. اما مثلا شبکه یک بیشتر از یک ماه بود که تبلیغ سریال انقلاب زیبا را با وعده پخش به زودی! روی آنتن می‌برد و روند مشتاق سازی مخاطب را در دستور کار داشت. روز شنبه 18 مرداد قسمت اول این سریال پخش شد. تنها به دو بخشش اشاره می‌کنم.

بخش اول: بلافاصله بعد از تیتراژ یک نفر را با زور داخل ون کشیدند و شروع به ضرب و شتم‌ش کردند. آن قدر که طرف مرد. آوردنش بیرون. خون آلود و داغون. جنازه را بردند در بیابان. رویش بنزین ریختند. فندک زدند و جنازه گر گرفت. همه اینها را ما دیدیم...

بخش دوم: وسط مهمانی برق رفت. دختر خانواده به سراغ پدرش در طبقه دوم رفت. پدرش نبود.تمام اتاق پر بود از لکه‌های خون روی فرش، روی زمین، روی پرده...

ما بعد از یک ماه تبلیغ، این‌ها را می‌بینیم آقای جوان و دلیل ارادتمان به برنامه‌تان بیشتر می‌شود.
ممنون که لحظاتی ما را از آیینه دقی به اسم فوتبال و لیگ برتر و بازیکنان و مربیان میلیاردی جدا می‎کنید. خسته شدیم آن قدر نشستیم و حقوق 30 سال کارکردنمان با پاداش و مزایا و ... را جمع کردیم وباز هم دیدیم جمع 30 سال کارکردنمان! حتی به یک سوم دریافتی یک فصل چند ماهه بازیکن درو داغان لیگ برترمان هم نمی‌رسد . . . .

عده‌ای می‌گویند برنامه خندوانه لوس و بی‌مزه و لوده است. حتی اگر این هم باشد، چقدر ما به همین لبخند تصنعی و لوس و بی‌مزه هم احتیاج داریم. به این که بدانیم مادر 81 ساله عمو پورنگ همراه ملاقه‌اش در آشپزخانه با این ترانه‌ی این برنامه همراهی می‌کند و سراغش را می‌گیرد. به این که برای این برنامه 900 مقاله خوب ترجمه شده است. به این که ما خنده و نشاط را کم داریم...

(امیر اسماعیلی/ کارشناس رسانه/ نامه نیوز)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها