در جریان دیدار سپاهان و پیکان برخی تماشاگران سپاهان علیه مهدی رحمتی شعار سر دادند.
کد خبر: ۷۰۱۰۸۲
نظر رحمتی درباره شعار تماشاگران سپاهانی

به گزارش جام جم ورزشی ؛ سید مهدی رحمتی پس از شکست تیمش برابر سپاهان اصفهان پیرامون تیم پیکان اظهار کرد: تیم ما یک تیم آماده و هماهنگ است که به تازگی در لیگ برتر حضور پیدا کرده و از شانس بد در نخستین دیدار خود در این دوره از لیگ برتر به پست تیم سپاهان برخورد کرد و متأسفانه نتوانست نتیجه بگیرد.

وی درباره تیم سپاهان بیان کرد: سپاهان تیم خوب و با کیفیتی است که همیشه از مدعیان بوده و از بازیکنان تکنیکی خوبی برخوردار است که امروز با بهره‌گیری از آن‌ها توانست بر ما چیره شوند و پیروز میدان شود.

دروازبان تیم پیکان تصریح کرد: متأسفانه امروز به دلیل کم تجربه بودن بازیکنان، روی 2 اشتباه دروازه تیم ما باز شد هم‌چنین داور بازی هم اشتباهات تأثیر گذاری مثل گل دوم که آفساید بود و خطا پنالتی که بر روی حیدریه گرفته نشد، داشت که بر روند بازی ما تأثیر گذاشت و متأسفانه این نتیجه رقم خورد.

وی درباره شعار‌های تماشاگران اصفهانی خاطرنشان کرد: من 2 سال خاطرات خوبی از این مردم دارم و به نظرم شعار‌هایی که علیه من می‌دادند نظر لطف آن‌ها بود و بالأخره چون در کنار آن‌ها حضور داشتم از شعار‌هایشان ناراحت نمی‌شوم و به قول خود اصفهانی‌ها این مسائل فقط مزه انداختن تماشاگران است.

رحمتی افزود: تیم ما با بهره‌گیری از بازیکنان با کیفیت و جوان و با کادرفنی خوب با به میدان گذاشته امیدوارم با تمهیداتی که باشگاه در نظر دارد بتوانیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم و در مصاف‌های آینده نتیجه امروز را جبران کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها